Welkom op onze NS Community, FJL. Momenteel behandelen we DM's van 19 oktober. Het is ontzettend druk en daarmee is er helaas een achterstand ontstaan. Inderdaad erg spijtig van die € 20,00. Mijn collega's bij de klantenservice kunnen dit zeker oplossen. Laat in je DM vooral even je voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode, huisnummer, e-mailadres, OV-chipkaartnummer en IBAN achter. Dan kunnen mijn collega's jouw verzoek namelijk in 1x volledig afhandelen.
Het lijkt er op dat je niet goed uitgecheckt bent. Dit kun je afhankelijk van jouw abonnement via www.uitcheckgemist.nl, mijnNS of klantenservice regelen
Het lijkt er op dat je niet goed uitgecheckt bent. Dit kun je afhankelijk van jouw abonnement via www.uitcheckgemist.nl, mijnNS of klantenservice regelen
Dordrecht heeft poortjes dus gemiste uitcheck lijkt mij niet mogelijk. Ik zat nog te denken aan incheck bij NS en Uitcheck bij Qbuzz of andersom maar dan krijg je tegenwoordig toch een foutmelding?
Een in- en uitcheck binnen 5 minuten zou de actie inderdaad ongedaan moeten maken. Een machine kan dit natuurlijk verkeerd hebben geregistreerd, want we werken met techniek en daar kan eens wat mee zijn. Laat het sowieso even nakijken.
Het lijkt er op dat je niet goed uitgecheckt bent. Dit kun je afhankelijk van jouw abonnement via www.uitcheckgemist.nl, mijnNS of klantenservice regelen
Dordrecht heeft poortjes dus gemiste uitcheck lijkt mij niet mogelijk. Ik zat nog te denken aan incheck bij NS en Uitcheck bij Qbuzz of andersom maar dan krijg je tegenwoordig toch een foutmelding?
Klopt, dat levert een rood scherm met foutmelding op.