Skip to main content

8 oktober had ik een reis gepland van Dieren naar Den Bosch v.v. 

Voor deze reis wilde ik mijn keuzedag gebruiken. Helaas waren beide kaartautomaten buiten gebruik vanwege onderhoud.

Daarom heb ik voor de heenreis deze keuzedag niet kunnen gebruiken, wel voor de terugreis.

De kosten van de heenreis zijn € 9,90.

Graag ontvang ik dit bedrag retour op mij ns.kaart.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Marijke Beck

Hoi @Marijke Beck,

Wel heel vervelend als beide automaten tegelijk in onderhoud zijn. 

Ik kan me voorstellen dat u iets geregeld wilt hebben voor de Keuzedag en/of de gemaakte kosten.

U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de NS klantenservice door bijvoorbeeld te bellen naar 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Zij kunnen u verder helpen.

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. We kunnen niet bij elkaars gegevens (wat maar goed is ook 😀). 

Ik zie dat u wat gegevens in uw bericht heeft gedeeld, die misschien wat anoniemer gemaakt kunnen worden (kaartnr en kaart geldig tot). U kunt zelf uw bericht niet meer aanpassen denk ik, maar een @Moderator kan dat vast voor u doen. Zij lezen hier ook mee.


Reageer