beantwoord

beperkte functies perronautomaat Amstelstation

  • 1 March 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Het zou zo mooi zijn als deze automaat (nr 302) ook in staat zou stellen om bv te upgraden naar 1e klasse. Nu moet je bij overstappen van metro naar NS, eerst naar beneden in de hal om daar de upgrade te realiseren. Dan mis je natuurlijk je aansluiting, terwijl je ook in- en uit moet checken om de automaat die wel levert te bereiken. Ik vind dat nogal klantonvriendelijk, terwijl de 302 dat toch zou moeten aankunnen. Voorheen stond er op dit perron wel een gewone automaat. Stan

icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 March 2022, 10:43

Bekijk origineel

2 reacties

Beste stan paardekooper, en welkom bij de NS Community. 

Helaas is dit (nog) niet mogelijk bij alle automaten. Ik zet graag jouw suggestie door. Als je een NS Flex abonnement hebt kan je eventueel vanuit de trein upgraden tot 15 minuten na het inchecken. Misschien is dit handig voor je? Alle opties met betrekking tot het upgraden vind je hier

dank,  ik zal eens kijken of ik het via NS Flex wel zou willen doen? Ik blijf het jammer vinden dat de hippe nieuwe automaten niet exact dezelfde service leveren als de oudjes. We doen als NS klanten al heel veel zelf, dus dan moet je ook alle digitale faciliteiten breed aanbieden. Stan

Reageer