Ik ken de situatie niet maar als er dus poortjes staan op Arnhem Presikhaaf dan is dus echt iets met die poortjes aan de hand en dient NS dit dus op te lossen.
Zie ook
Waar een andere reizigers ook een dergelijk issue heeft.
Vreemd. Natuurlijk ga ik dit even aankaarten, want dit zorgt voor veel ongemak. De gemiste check kan ik van TS niet aanpassen, daar is echt klantenservice voor nodig. Mocht je niet lang actief willen wachten aan de telefoon, kan je ook chatten. Je kan de chat op de achtergrond open laten staan en af en toe kijken of er een bericht is gestuurd. Op dit moment zie ik dat de kans heel groot is dat je vanmiddag nog antwoord krijgt.
Op dit moment zie ik dat de kans heel groot is dat je vanmiddag nog antwoord krijgt.
Ik heb toch echt wel te doen met de klanteNService-medewerkers. Dat je zo'n zin uit je toetsenbord krijgt ...
Hou op, schei uit, haha. Ik heb blaren van het typen als ik werkzaam ben op social media en chat. We doen ons best!
Mocht dit toch nog voorkomen, @brasing, zou je dan in dit topic de tijden en paalnummers willen sturen? Dan kan de afdeling zien wat er aan de hand was (en het evt oplossen).
@DATHeumen12 op jouw foto (die je deelde in dit topic) mis ik net het nummer van de betreffende check-zuil. Weet je deze nog? Staat net onder trein op de foto.