Het extra brede poortje voor rolstoelen, koffers en mensen met een papieren ticket op station Steenwijk (kant van de fietsenstalling) is stuk. Ik MOEST de trein halen maar alle andere poortjes zeiden gewoon: u bent al ingecheckt. Het poortje stond een beetje open en ik ben maar klein, dus ik heb mijn bagage eronder door geschoven en heb mezelf door het poortje geperst, maar net de trein gehaald, niet eens tijd om een mondkapje op te zetten. Misschien is een "poortje defect" scherm een idee?! En ik was ingecheckt maar stond duidelijk nog buiten de poortjes, dus waarom gaan ze niet gewoon open dan? Onnodig stressvol dit.
Bladzijde 1 / 1
Bedankt voor je melding.
Heb je toevallig het nummer op het poortje genoteerd? Dan kan ik er een melding van maken.
Misschien is het handig om nog even te kijken of je een gemiste check-in hebt, voor een correctie kan je naar uitcheckgemist.nl of je kan contact opnemen met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.