beantwoord

Defecte lift station Assen

  • 16 June 2022
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Beste,

 

Bij deze de melding van een defecte lift op station Assen perron 2/3 en daarbij de vraag deze op te lossen. 

 

Verder de vraag op welke wijze dit voor het reizen inzichtelijk gemaakt kan worden wanneer iets defect, maar ook weer opgelost is.

Ook de vraag wat de juiste route is dergelijke meldingen te doen zodat het op de juiste plek/de verantwoordelijke terecht komt.

 

Mvg.

Joas

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 June 2022, 11:36

Bekijk origineel

4 reacties

Ook voor u: er zijn lange levertijden voor onderdelen en er is een tekort aan technisch personeel zowel om die te produceren als om die te installeren.

Het zou inderdaad handig zijn als er ergens een lijstje zou zijn met defecte liften en roltrappen. Maar dat zal alleen de huidige stand van zaken weergeven omdat het meestal moeilijk voorspelbaar is hoe lang reparatie precies gaat duren.

Het zou daarnaast helpen als de gebruikers van de liften deze ze niet steeds onklaar zouden maken (deuren, elektronica, etc). De meeste storingen zijn helaas een gevolg van vandalisme.... 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Joas en welkom bij de NS Community!

Dit is een prima plek om het te melden hoor! Ook kan het via onze klantenservice. Deze defecte lift is al bekend en er wordt geprobeerd het zo snel mogelijk op te lossen, maar zoals Tamzin al zegt hebben we te maken met allerlei tekorten.

Beste Lorena,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat het op dit moment, op deze plek, lastig is om een indicatie te geven voor wanneer deze specifieke storing verholpen zal zijn. Hoe kom ik er achter wanneer dit perron weer toegankelijk is of zal zijn? Gezien er (nog) geen tijdsindicatie is, kan ik daar niet op kan vertrouwen wanneer de storing verholpen is. Is het de bedoeling dat ik elke dag "op goed geluk" de gok moet wagen of ik op of van een perron kom of...?

 

Gezien de afhankelijkheid (rolstoelgebruiker) van de lift zou het prettig zijn om van tevoren te weten of ik en medereizigers op een bepaald perron kunnen opstappen en/of verlaten en hier niet ter plekke geconfronteerd mee te worden met alle ellende en ongemakken van dien. Dit opdat de situatie voorkomen kan worden en/of er tijdig maatregelen genomen kunnen worden.

 

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,

Joas

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb het even voor je nagevraagd, maar er is nog geen indicatie bekend wanneer de lift weer werkt. Als je een reis in de planning hebt, kun je altijd even contact opnemen met onze reisassistentie via 030-2357822. Daar kunnen ze voor je nagaan of de lift weer werkt en wat dan de andere opties voor je zijn als de lift nog niet werkt.

Reageer