de stations klok op de locatie goffert in Nijmegen is al lange tijd defect! Graag actie, dit is best hinderlijk
Het beste kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niets ondernemen.
Het beste kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen via deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niets ondernemen.
Moderators wel, en een van hen zal het oppikken.
Goedemorgen hello1 en welkom bij de NS Community!
Ik kan me voorstellen dat het hinderlijk is dat de stationsklok defect is. Ik zal hierover direct een melding doorzetten. Bedankt voor je bericht!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.