beantwoord

Fietskluis beschikbaar regio Utrecht?

  • 30 June 2023
  • 10 reacties
  • 259 Bekeken

We willen een fietskluis huren regio Utrecht. Via de NS-community las ik dat je soms jaren kan wachten. Weetiemand wellicht waar er nog fietskluizen beschikbaar zijn centraal in het land? Dank alvast voor je reactie! Zonnige groet, Bernadette

icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 June 2023, 13:04

Bekijk origineel

10 reacties

Goedemiddag Bernadette M en welkom bij de NS Community!

Afhankelijk van de locatie zijn fietskluizen zeer beperkt beschikbaar. Op veel locaties zijn dan ook alle fietskluizen al verhuurd, waardoor er inderdaad een lange wachttijd kan ontstaan om daar een kluis te huren.

Er is echter geen duidelijk openbaar overzicht van de beschikbaarheid van fietskluizen. Je kunt hiervoor het beste contact op nemen met onze Klantenservice om navraag te doen. Deze kun je telefonisch bereiken, via chat of Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails.

Beste Stijn, hartelijk dank voor je snelle reactie. Via chat krijg ik helaas, maar begrijpelijk geen antwoord op mijn vraag. Die is daarvoor te specifiek. Telefonisch blijkt de klantenservice slecht bereikbaar. Telefonisch wordt verwezen naar speciaal vervolg toets behorende bij mijn vraag, maar dit werkt niet. Ik krijg steeds hetzelfde bandje te horen en kom niet verder. Overbelaste klantenservice? Kan ik beter op bepaalde tijden bellen? Bij voorbaat weer hartelijk dank voor je support.

Goedemorgen Bernadette M, 

Wat vervelend dat je nog geen antwoord op jouw vraag hebt gekregen. De beschikbaarheid kunnen wij niet inzien van de Fietskluizen. Wel kunnen wij via de klantenservice jou op de wachtlijst zetten voor een Fietskluis op het station naar jouw keuze (dit kunnen meerdere zijn). Het is druk bij de klantenservice. Mijn ervaring is dat 's ochtends vroeg het meestal rustiger is.

Beste Melissa, ik probeer nu vanaf 07.00u de klantenservice te bellen, maar ik word iedere keer naar hoofdmenu verwezen. Op de een of andere wijze volgt er na een keuzetoets steeds weer hetzelfde bandje. Een medewerker van NS-acties heeft me verteld dat de telefoonlijn overbelast is. Kun je me helpen aan een locatie voor mijn fietskluis ergens in de provincie Utrecht? Bij voorbaat dank voor je vriendelijke medewerking. 

 

 

Dat is helaas te breed. Heb je een aantal locaties in gedachte waar je voorkeur naar uitgaat?

Hoi Laura, dank voor je snelle reactie. Mogelijke locaties: 

Utrecht Lunetten, Leidsche Rijn, Terwijde, Zuilen

Breukelen, Bunnik, Houten

Abcoude

bij voorkeur vanaf september

 

Alvast dank voor je reactie,

Bernadette

Ik kan niet per se zien hoe lang het duurt voordat er een kluis vrijkomt, dus een garantie voor september kan ik niet geven. Ik kan wel zien of en hoeveel mensen hiervoor al op de wachtlijst staan. Mocht je een plekje hierop willen reserveren, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. De huidige wachtlijsten:

Utrecht Lunetten: 1
Leidsche Rijn: 0
Terwijde: 0
Zuilen: 0
Breukelen: 67
Bunnik: 0
Houten: n.v.t. (geen kluizen)
Abcoude: 20

Dankjewel, Laura!

 

Dag Laura en/of collega, helaas krijg ik de klantenservice niet te pakken. Dus daarom een vraag aan jou. Ik wil graag bij Utrecht Terwijde de foetskleuis huren omdat daar geen wachtlijst is. Maar is er ook een beschikbaar? Want anders maak ik 109 + 40 euro over en heb nog steeds geen kluis. Of weet je zeker dat er nu een fietskluis beschikbaar is?

Bij voorbaat dank voor je vriendelijke medewerking,

Bernadette

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag Laura en/of collega, helaas krijg ik de klantenservice niet te pakken. Dus daarom een vraag aan jou. Ik wil graag bij Utrecht Terwijde de foetskleuis huren omdat daar geen wachtlijst is. Maar is er ook een beschikbaar? Want anders maak ik 109 + 40 euro over en heb nog steeds geen kluis. Of weet je zeker dat er nu een fietskluis beschikbaar is?

Bij voorbaat dank voor je vriendelijke medewerking,

Bernadette

 

Je bent door @Laura NS verwezen naar de klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, de moderatoren zijn hier niet om taken van de klantenservice over te nemen. Als je een fietskluis wilt huren zul je toch echt contact op moeten nemen met de klantenservice. Deze zijn telefonisch, via Twitter, Facebook en chat bereikbaar.

Reageer