Ik heb net wat foto's van het station bekeken maar ik kan in ieder geval geen kluizen ontdekken. Als je daar een kluis wilt huren dan neem ik toch aan dat je daar regelmatig komt. Staan er dan fietskluizen??
Ik neem vooralsnog aan dat dit een fout is op de website van NS. Overigens dit is een reiziger helpt reizigerforum en niet de klantenservice.
Klimmen-Ransdaal heeft geen fietskluizen, althans ik zie de station niet op de lijst staan wanneer ik het station moet selecteren.
Wil je echt een fietskluis dan zou je ook op station Voerendaal kunnen uitstappen, deze station heeft wel fietskluizen. dat is 18 minuutjes met de fiets naar Klimmen-Ransdaal.
Hi Yessie! Welkom bij de NS Community!
Op station Klimmen-Ransdaal zouden er volgens de stationsinformatie inderdaad fietskluizen moeten staan. Via de website lijk je geen optie te hebben om de fietskluis van station Klimmen-Ransdaal te kiezen. Ik zal intern uitvragen welke webpagina aangepast dient te worden.
Het is gebleken dat op station Klimmen-Ransdaal geen fietskluizen staan. De website voor het reserveren van de fietskluizen is dan ook correct. Ik heb intern een verzoek ingediend om de informatie over dit station aan te laten passen. Wellicht is de suggestie van Gorott iets voor je!