Ik heb al 2x het formulier voor een fietskluis op station Nunspeet ingevuld, maar ik krijg geen bevestiging of bericht dat er bijv. een wachtlijst is. De wachttijden bij de klantenservice zijn lang en die keer dat ik er door kom word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
Welkom bij de NS Community!
Die bevestiging zou je wel moeten krijgen, in ieder geval als er een wachtlijst is. Onderstaande kreeg ik op 9 juli (na een testje) met als onderwerp Internet aanvraag en als afzender (heel bijzonder, en zeer verdacht als ik die aanvraag niet zelf gedaan had) noreply@ns.nl
Misschien in je spam folder?
Hey Iris_Nunspeet. Welkom bij de NS Community.
Ik raad je aan om alsnog contact op te nemen met de klantenservice, hier gaat namelijk iets fout want je hoort wel een e-mail hier over te krijgen.
Inmiddels heb ik eindelijk bericht na een 3e keer het formulier ingevuld te hebben, er is inderdaad een wachtlijst. Hoe kom ik er dan achter op welke plek ik sta?
Zo ver ik weet wordt dat niet specifiek vermeld, maar de Klantenservice kan dit voor je achterhalen. :)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.