Glas en Blikverbod Eindhoven......

  • 25 February 2022
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 3

Was vandaag rond 13:00 in Eindhoven en wou blik bier kopen op Eindhoven Centraal……

Hebben ze een glas en blikverbod op het station!…..Wat is dat voor een ongein Gemeente Eindhoven??

Zelfs het laatste pleziertje tijdens Carnaval ons ontnemen……..Wat een geloel/Slaat dus nergens op!!

 

Toch nog een biertje kunnen krijgen bij de Appie Knor op het 18 Sept. Plein…….

Ga zo door Gem Eindhoven…..Het slaat helemaal nergens op…..Zijn we weer burgertje aan het pesten……

???Slaat toch helemaal nergens op!….Gelukkig kon ik mijn reis vervolgen met Biertje!….


3 reacties

Badge +3

Volgens mij geldt dat (glas)verbod in het hele centrum, maar dat je geen blik bier mag kopen voor in de trein vind ik ook bizar. Nou ja, gelukkig lukte het aan de overkant van het Stationsplein.

Op Koningsdag/avond overigens hetzelfde, geen alcohol toegestaan op stations en in de trein.

Niet dat er op gehandhaafd wordt, evenals tijdens de optocht (als die door zou gaan) maar dat is dan bier in plastic bekertjes.

Was vandaag rond 13:00 in Eindhoven en wou blik bier kopen op Eindhoven Centraal……

Hebben ze een glas en blikverbod op het station!…..Wat is dat voor een ongein Gemeente Eindhoven??

Dat is in vrijwel carnavalssteden bezuiden de grote rivieren in het hele centrum.

Reputatie 1

Als je plezier afhangt van een biertje om 13.00uur is het slecht met je gesteld.  😳🤭🤣🤣🤣🤣

Reageer