Ik krijg een factuur van 20 euro, terwijl ik niet heb gereisd. Graag ontvang ik hiervoor een creditnota. Ik had een afspraak in het cafe op het perron en ben daarna weer terug naar huis gegaan.
Voor uitchecken op hetzelfde station waar is ingecheckt wordt bij NS Flex een correctietarief in rekening gebracht als er meer dan 60 minuten tussen inchecken en uitchecken zit. NS neemt dan namelijk aan dat u in die tijd wel een reis gemaakt zult hebben en omdat niet kan worden bepaald waarheen, kan de ritprijs niet worden vastgesteld. Daarom wordt een vast bedrag ingehouden.
U kunt het bedrag terugvragen via de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.