Hi, ik heb mij zojuist ingecheckt op Utrecht Centraal en uitgecheckt bij Culemborg. Bij het uitchecken stond alleen day dit 10 euro was. Kunt u hierbij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Mogelijk is er iets mis gegaan bij de in- of uitcheck. Je kunt het beste telefonisch via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens.
Er is iets misgegaan met mijn incheck, waardoor nu 10.90 euro teveel in rekening is gebracht. Hoe kan ik dit corrigeren?
Hey Dennis van der Plas. Welkom bij de NS community. Wij kunnen dit hier niet voor je corrigeren. Je kunt contact opzoeken met de Klantenservice om dit recht te laten zetten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.