Sinds gisteren zijn de vier in/uitcheckpalen defect bij het station Middelburg, aan de kant van het busstation bij de kiosk. Wanneer wordt dit hersteld?
Goedemorgen Wouter82 en welkom bij de NS Community!
Ik ga een melding doorzetten over het defect. Ik begrijp dat er dus geen werkende poortjes meer zijn op station Middelburg? En wat werkt er precies niet? Reageren ze überhaupt nergens op of zie je bijvoorbeeld een foutmelding of rood scherm?
Mocht je overigens hierdoor problemen met reizen ervaren, dan raad ik je aan om achteraf nog even contact op te nemen met onze klantenservice.
Beste Rory, de vier palen bij de kiosk staan op zwart en doen niks. De andere palen op het station werken nog wel.
Beste Rory, de vier palen bij de kiosk staan op zwart en doen niks. De andere palen op het station werken nog wel.
Dit station lijdt ernstig onder het vele vandalisme tegen de spoorwegen in Zeeland, vooral in het weekend.
Dit komt niet door vandalisme, dan zouden de palen er een stuk anders uitzien. Al is vandalisme hier wel een groot probleem ja .
Vorige week bijvoorbeeld.
Ik heb er even achteraan gebeld. Het probleem is reeds bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Helaas is niet duidelijk wanneer de paaltjes weer werken.
De paaltjes doen het weer :)
Dat komt vast dor Rory!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.