beantwoord

incidenteel huren fietskluis

  • 26 June 2022
  • 3 reacties
  • 791 Bekeken

Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om incidenteel een fietskluis te kunnen huren maar moet je meteen abonnement afsluiten? Ik ga incidenteel met de trein en in Deurne veel diefstal waardoor je bijna wordt verplicht te voet naar station te lopen omdat je je fiets niet veilig neer kunt zetten. 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 26 June 2022, 14:08

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Hennes73, welkom bij de NS Community.

 

Een fietskluis is op op huurbasis en dat heeft ermee te maken dat de fysieke sleutel voor deze kluizen wordt opgestuurd en je daar een borg voor betaalt. Om die reden is het niet mogelijk om deze kluizen op incidentele basis te gebruiken. Voor incidenteel gebruik bestaan inderdaad fietsenstallingen, al realiseer ik me wel goed dat die niet overal bewaakt zijn.

De fietskluizen in Deurne zijn overigens ook allemaal bezet, dus er staat momenteel een wachtlijst.

An sich logisch maar je zou ook een systeem kunnen hebben met een code die je in kunt toetsen, dan is er geen fysieke sleutel nodig. Maar fiets inmiddels gejat dus toch mosterd na de maaltijd helaas. 
bedankt voor je reactie 

An sich logisch maar je zou ook een systeem kunnen hebben met een code die je in kunt toetsen, dan is er geen fysieke sleutel nodig. Maar fiets inmiddels gejat dus toch mosterd na de maaltijd helaas. 
bedankt voor je reactie 

Als je incidenteel gaat verhuren loop je ook het risico dat de vaste klanten achter het net vissen omdat alle kluisjes bezet zijn.

Reageer