beantwoord

informatiebord op perron 2 van station sassenheim is al maanden stuk

  • 6 December 2021
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Informatiebord op perron 2 van station sassenheim is aan 1 kant al maanden stuk. Er bevindt zich maar 1 informatiebord op het perron zelf, dus het zou fijn zijn als het een keertje gemaakt kan worden. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 6 December 2021, 21:30

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Jensb, en welkom op de NS Community!

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als het ene informatiebord op het perron het al zo lang niet doet. Kun je mij vertellen wat er precies aan schort? Loopt de display vast? Of zie je juist helemaal niets meer?
En heb je misschien ook het nummer dat op de onderkant van het bord te zien is?
Met deze informatie kan ik een melding voor je doorzetten.

Beste Aurora, 

Ik ben opzoek gegaan naar het nummer van het informatiebord, maar een deel ervan is vervaagd/weg. Het is het enige informatiebord op het gehele perron 2, dus ik denk dat het met deze informatie vrij simpel is voor de mensen van ProRail om te vinden om welk bord het gaat. 
 

groet, 

Jens

Reputatie 7
Badge +1

helaas-dat zijn dus zo van die zaken die het publiek dat uitermate goedwillend is maar niet wil snappen (in de ogen van de grootste burocratie die NS en ProRail regeren daar in HGB3). Valt jou niet te veriwjten, en de reden klinkt nog krankjoremiger: om de precieze opdracht in ´het systeem´ in te kunnen voeren MOET juist dat nr worden ingetoetst. Kan niet anders! (althans, zo is het met vergelijkbaar geval een tijdje geleden met schaamrood op de lippen hier uitgelegd door de moderatroen van NS).

Als je er werk van wenst te maken: er is een site/forum van OV-enthousiastelingen (OVinNederland.nl), daar staat ook een meldingspunt in van dit soort zaken. Men neemt aan dat dit door de wol geverfde mensen zijn (vaak ex-personeel) die gericht zaken rapporteren en doorsluizen.

Overigens: in Noord-NL bij de BUS krijgen de busbedrijven een BOETE als er bvb te lang info op de haltes kapot is of haltepalen scheef staan e.d. DUS geven ze een bonus aan de voorbijrijdende sjofeurs om dat te melden.

Zal wel meteen door de gestaalde kaders van die spoorbonden worden afgesabeld als veels te veel onmogelijke werkdruk op het toch al overbelaste personeel dat al zo die ´stinkende´ best doet (en vermoedelijk om die stank niet door de trein met passagiers wenst te lopen?)

Bedankt voor de terugkoppeling Jensb. Ik zet de melding door.

Reageer