beantwoord

Jas verloren!

  • 5 June 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Ik ben vandaag rond 13.25 op Station Alkmaar mijn jas verloren. Het is een bestuursjas van VSR De Solleysel en op de voorkant staat mijn naam. Achterop staat een logo met bestuursnaam Mustang en het logo van Boehringer Ingelheim staat er ook op. In de zakken zit een sleutelbos, een lege AirPods case en hondensnoepjes. Hij betekent heel veel voor me dus zou hem graag terug willen. Mocht iemand iets weten of hem gevonden hebben hoor ik het graag!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 June 2023, 16:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Heeft u al een opsporingsformulier ingevuld?

Goedemiddag A.kuilboer en welkom bij de NS Community.

Vervelend om te lezen dat je deze jas bent kwijtgeraakt. Het beste wat ik je kan adviseren is om een formulier verloren voorwerp in te vullen. Als de jas gevonden wordt door, of ingeleverd wordt bij NS personeel, wordt hij verwerkt in ons gevonden voorwerpen systeem en kan hij hopelijk aan jouw verzoek worden gekoppeld. Mocht je dit al gedaan hebben dan kun je eventueel contact op nemen met onze Klantenservice om te kijken of er al een match is.

Anders dan dat kun je natuurlijk ook andere reizigers vragen of ze hem wellicht gevonden hebben, maar de kans dat de vinder actief is op deze Community is zeer klein vrees ik. Hopelijk komt hij nog terecht.

Reageer