Vandaag kwam ik er achter dat beide kaartautomaten op station Dieren kapot zijn. De ene automaat is al meer dan een jaar kapot en nu heeft ook de tweede automaat het begeven. Dus niet inloggen voor een vrij reizen dag en geen 1e klas wissel ophalen.
Degene die al een jaar lang "stuk” is, is waarschijnlijk door NS zelf uitgezet. In het kader van bezuinigingen is NS bezig met kaartautomaten uit te faseren. Nu de tweede het begeven heeft wordt het natuurlijk wel vervelend. NS zal dit met spoed moeten oppakken.
In Dieren in inderdaad kaartautomaat 102 gedeactiveerd t.b.v. monitoringsdoeleinden. Mag ik vragen wat je precies ziet op de andere kaartautomaat? Wat werkt er precies niet? Ik ga dan zo snel mogelijk de melding doorgeven.
Je kunt de Keuzedag en upgrade activeren in een ov-automaat in een winkel
Je kunt de Keuzedag en upgrade activeren in een ov-automaat in een winkel
NS moet er gewoon voor zorgen dat een automaat het doet. De klant verwijzen naar een ander adres is het probleem bij de klant neerleggen. Dit is gewoon een serviceprobleem van NS.
Je kunt de Keuzedag en upgrade activeren in een ov-automaat in een winkel
NS moet er gewoon voor zorgen dat een automaat het doet. De klant verwijzen naar een ander adres is het probleem bij de klant neerleggen. Dit is gewoon een serviceprobleem van NS.
Het kan wel een NS probleem zijn maar TS wilde vandaag reizen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.