Skip to main content
beantwoord

Klacht over lift op station Amersfoort Vathorst (AVAT-LIFT-003)

• December 1, 2024
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

• Op het juiste spoor

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag een klacht indienen over de lift op station Amersfoort Vathorst met liftnummer AVAT-LIFT-003. Ik maak dagelijks gebruik van deze lift, maar het is helaas altijd ontzettend vies. Er liggen sigarenpeuken en plastic zakjes verspreid, en de lift stinkt continu naar rook. Dit maakt het gebruik ervan zeer onaangenaam.

Ik begrijp dat de schoonmaak en het toezicht wellicht een uitdaging kunnen zijn, maar ik hoop dat hier op korte termijn actie op ondernomen kan worden. Kan er vaker worden schoongemaakt en beter worden gehandhaafd om deze situatie te verbeteren?

Alvast bedankt voor uw aandacht en ik hoop op een snelle verbetering.

Met vriendelijke groet,

Su

Beste antwoord door Daniël NS

Goedemiddag Yssu. Welkom bij de NS Community.

Ik heb meteen een melding voor je doorgezet, dit is inderdaad erg vies. Voor een volledige klacht wil ik je echter wel doorverwijzen naar onze klantenservice

3 reacties

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 1, 2024

Goedemiddag Yssu. Welkom bij de NS Community.

Ik heb meteen een melding voor je doorgezet, dit is inderdaad erg vies. Voor een volledige klacht wil ik je echter wel doorverwijzen naar onze klantenservice

• Auteur
  • Op het juiste spoor
  • March 2, 2025

Geachte heer/mevrouw,

Een tijdje geleden heb ik een klacht ingediend over de lift met nummer AVAT-LIFT-003 op station Amersfoort Vathorst. Ik wil u bedanken voor de eerdere actie, aangezien de situatie daarna tijdelijk aanzienlijk verbeterde. Helaas moet ik nu melden dat de situatie weer verslechterd is. De lift is opnieuw vervuild met sigarettenpeuken en plastic zakjes, en de rooklucht is weer aanwezig, wat het gebruik van de lift onaangenaam maakt.

Hoewel ik waardeer dat er eerder maatregelen zijn genomen, lijkt het erop dat er op dit moment opnieuw onvoldoende toezicht of schoonmaak plaatsvindt. Ik verzoek vriendelijk om extra aandacht voor deze lift, zodat de eerder geboekte verbeteringen behouden blijven.

Ik vertrouw erop dat dit probleem snel weer opgelost kan worden en kijk uit naar uw reactie.

Alvast dank!

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • March 2, 2025

Bedankt voor het melden, ik zet het voor je door!