Skip to main content

Ik reis al een maand dagelijks met Randstad Rail vanuit Rotterdam naar Den Haag centraal. En al een maand blijven dezelfde issues aanhouden. Twee kapotte roltrappen, poortje die half niet opengaat, rotzooi onder de gewone trap die nooit opgeruimd wordt.

Ik heb het nog nooit meegemaakt in Rotterdam dat het een maand lang duurt en nog steeds niet opgelost is, vooral op zo'n groot station! Vind ik bizar. 

Wie is hier station manager en hoe kan ik een klacht indienen? Ik wil graag prettig reizen. Deze ruïnes zijn niet bepaald inspirerend. Dit heeft waarschijnlijk niets met NS te maken, want dit is een gedeelte van Randstad rail, maar ik heb me suf gegoogled en ik vind geen andere plek om mijn vraag te stellen dan deze. 

Hoi forisma,

Randstad Rail valt onder HTM. Wellicht kun je daar een klacht indienen? https://www.htm.nl/klantenservice/formulieren/klachtenformulier


Hoi forisma,

Randstad Rail valt onder HTM. Wellicht kun je daar een klacht indienen? https://www.htm.nl/klantenservice/formulieren/klachtenformulier

In dit geval gaat het om metrolijn E, die is van de RET. https://www.ret.nl/home/klantenservice.html


Hoi forisma,

Randstad Rail valt onder HTM. Wellicht kun je daar een klacht indienen? https://www.htm.nl/klantenservice/formulieren/klachtenformulier

In dit geval gaat het om metrolijn E, die is van de RET. https://www.ret.nl/home/klantenservice.html

Zijn de roltrappen niet in beheer van NS @Erryt NS?


Ik zie deze niet in mijn takenpakket staan. Ik kan er echter wel een melding van maken. De poortjes kan ik helaas niet veel aan doen aangezien deze niet van ons zijn. Om welke roltrappen gaat het precies, forisma?


De rechter roltrap vanaf het metroperron (de eerste dus, naar de bussen ) is volgens mij al jaren kapot. Ik heb die roltrap werkelijk nog nooit in werking gezien. Er staat ook niks aangegeven. 


Zoals vele roltrappen op stations.


Reageer