Lukt het om in 6 minuten met koffers en een kleuter over te stappen van perron 3 naar perron 1b? In Venlo moeten we dan weer in 5 minuten overstappen van perron 4b naar 1a, ook wel krap of niet? Ik reis niet veel meer met de trein en de aansluiting in Venlo vertrekt maar 1 keer per uur.
Ik heb het met mijn kleinzoontje, een peuter van net twee, het andersom gedaan en dat ging prima. Er zijn roltrappen, maar helaas maar in één richting. De lift is een goed alternatief. Ik heb het mannetje op de arm genomen, de trappen zijn nog te hoog voor de kleine beentjes.
Mer de lift vanaf spoor 1 naar beneden en net de roltrap weer omhoog naar spoor 4. De roltrappen bewegen in Nijmegen wat langzaam. Het is te doen.
Zonder vertraging moet het net lukken.
Het is te doen, maar wel krap. Voor Venlo is er geen goed alternatief. Voor Nijmegen is het misschien een optie een trein eerder te nemen? Tussen Arnhem en Nijmegen genoeg alternatieven, maar weet niet waar u vandaan komt?
Ik heb het met mijn kleinzoontje, een peuter van net twee, het andersom gedaan en dat ging prima. Er zijn roltrappen, maar helaas maar in één richting. De lift is een goed alternatief. Ik heb het mannetje op de arm genomen, de trappen zijn nog te hoog voor de kleine beentjes.
Mer de lift vanaf spoor 1 naar beneden en net de roltrap weer omhoog naar spoor 4. De roltrappen bewegen in Nijmegen wat langzaam. Het is te doen.
In Venlo zijn geen roltrappen
Lukt het om in 6 minuten met koffers en een kleuter over te stappen van perron 3 naar perron 1b? In Venlo moeten we dan weer in 5 minuten overstappen van perron 4b naar 1a, ook wel krap of niet? Ik reis niet veel meer met de trein en de aansluiting in Venlo vertrekt maar 1 keer per uur.
Moet u naar Duitsland? Want die gaat inderdaad maar 1x per uur de andere treinen 2x per uur.
Is het geen idee om een trein te nemen die 30 min te vroeg in Venlo is?
Ik denk dat Metkind inmiddels al lang de reis heeft gemaakt en niet zal reageren. Waarom toch steeds reacties in dit soort topics die al dagen gelden zijn aangemaakt en waarin TS behoudens de beginpost nooit heeft gereageerd.
Ik denk dat Metkind inmiddels al lang de reis heeft gemaakt en niet zal reageren. Waarom toch steeds reacties in dit soort topics die al dagen gelden zijn aangemaakt en waarin TS behoudens de beginpost nooit heeft gereageerd.
Waarom niet ♂️, Als iemand daar zin heeft dan moet diegene dat lekker doen. Het schaad niemand en het kan zelfs andere mensen helpen die met hetzelfde probleem zitten.
We vertrekken volgende week pas, de treinen van Arnhem naar Düsseldorf gaan zo onregelmatig nu dat ik toch voor de zekerheid via Venlo ga, daar wacht de ICE op ons naar Basel!
Moet u naar Duitsland? Want die gaat inderdaad maar 1x per uur de andere treinen 2x per uur.
Is het geen idee om een trein te nemen die 30 min te vroeg in Venlo is?
We kunnen 1 keer de aansluiting missen! Daar gok ik op, anders moeten we nog vroeger op
Zie onder
Nog niet en ik ben ook nieuw hier, ik krijg geen meldingen per mail ofzo. Kan ik dit topic zelf sluiten?
In Venlo zijn geen roltrappen
Oke bedankt, goed om te weten!
We vertrekken volgende week pas, de treinen van Arnhem naar Düsseldorf gaan zo onregelmatig nu dat ik toch voor de zekerheid via Venlo ga, daar wacht de ICE op ons naar Basel!
Normaal stopt de ICE niet in Venlo, tevens is het vaak zo dat de Duitse trein in Venlo ook uitvalt.
In Venlo rijden overigens ook buds naar Duitsland, ik weet alleen niet welke het zijn in ieder geval 2 Duitse streekbussen, ik weet ook niet of die in Duitsland op een station komen.
Treinen tussen Venlo en Duitsland vallen nogal eens uit of hebben fikse vertraging. Dus ik zou aansluitingen heel ruim plannen en een plan B achter de hand houden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.