Skip to main content

Afgelopen zaterdag een sandwich zalm-roomkaas gekocht bij Kiosk Breda, omstreeks 12.30,uur. Toevallig voor de aanvang van de reis thuis ook een boterham met zalmbeleg gegeten. Wat een kwaliteitsverschil. De sandwich leek te zijn belegd met zalmsnippers in plaats van een plakje zalm. Dit is het goedkoopst denkbare ingrediënt, waar totaal geen smaak aan zit. Ik zal die aankoop niet snel nogmaals daar doen! 

En over zoiets triviaals gaan we een topic maken op de NS Community. Misschien voortaan maar brood meenemen.

Ik zou het helemaal niet meer kopen dan.

En over zoiets triviaals gaan we een topic maken op de NS Community. Misschien voortaan maar brood meenemen.

Kiosk valt heel toevallig wel onder NS dus je zou kunnen zeggen dat dit de juiste plek is om er iets over te zeggen 🤷‍♂️

Van de Kiosk moet je ook niet zoveel verwachten. Zelf gemaakt is altijd lekkerder. Sowieso vind ik stationsbroodjes erg duur voor wat er daadwerkelijk in zit. Dus ik laat ik ze liggen....

Haha wel leuk (of niet), eergisteren bij een tankstation met een goede reputatie https://shop.e-food.nl/skin/basic/eindhoven/de-broodtrommel/start een baguette filet américain graag.

Wit of bruin? En eitje, uitje, peper/zout? Nee geen zout maar een paar plakes augurk misschien? Nee, augurk hebben we niet (extra bakje daarvoor dan maar) ❓ Oh, oke jammer dan, wel 5 euro graag.

Maar goed, 10 seconden later (inclusief een ei in 7 plakjes snijden en verdelen binnen een seconde of twee) was mijn broodje klaar en ingepakt.

Magisch, hoe doe je dat zo snel ⁉️ Tja robert], hoe snel los jij een memory (wegisweg) puzzel op als je de oplossing al weet? Het is nog net geen McDonald's hier, want je stond erbij en keek er naar (en broodje klaar geheel volgens recept!)

Oke, dan lukken die 3 of 4 plakjes zalm (mag hopen geen snippers) ook wel in 5 seconden op dat broodje. Wil je er wat (helemaal gratis) ruccola of bieslook op, dan kost dat een seconde extra. Maar voor iets met zalm betaal je geen 5 maar 6 euro (fictieve prijs). 🤣

Altijd vervelend als een broodje niet smaakt zoals verwacht. Ik neem aan dat het zo'n voorverpakte sandwich was? Mocht je een echte klacht willen indienen, dan kun je het beste contact opnemen met Kiosk zelf.

Kiosk heeft kennelijk hetzelfde probleem als NS zelf, iets met prijs-kwaliteit verhouding.

En over zoiets triviaals gaan we een topic maken op de NS Community.

Prima @wim.vogel.52 dat je hier je ervaring deelt.

Bijzonder @Henkpeetersen dat je zo reageert, terwijl je zelf in relatief korte tijd ruim 2600 (!) klachten en negative opmerkingen over NS alhier plaatst...... Gun iemand anders ook zijn review.

En over zoiets triviaals gaan we een topic maken op de NS Community.

Prima @wim.vogel.52 dat je hier je ervaring deelt.

Bijzonder @Henkpeetersen dat je zo reageert, terwijl je zelf in relatief korte tijd ruim 2600 (!) klachten en negative opmerkingen over NS alhier plaatst...... Gun iemand anders ook zijn review.

Kun je ook eens stoppen met iedereen persoonlijk aan te vallen wanneer diegene zijn opmerking jou niet zint? Je kan ook gewoon zeggen dat de opmerking onnodig was zonder er zelf nog een snauw achterna te geven.

De opmerking van @Henkpeetersen was inderdaad onnodig, maar jouw opmerking om dat duidelijk te maken was ook zeer onnodig.

@wim.vogel.52 je zou ook een klacht kunnen indienen bij de Kiosk. 

@wim.vogel.52 je zou ook een klacht kunnen indienen bij de Kiosk. 

Ik zou inderdaad eerder naar de Kiosk gaan en daar een klacht indienen, ik denk namelijk dat ze binnen NS hier niet zo veel aan gaan/kunnen veranderen. (De vraag blijft natuurlijk of de Kiosk dat zelf wel gaat doen...)

Je zou ook eventueel hier je klacht in kunnen dienen

https://www.kioskophetstation.nl/contact/

Oops... Rory gaf dit ook al aan 🫠.

Dacht laatst ook ergens gehoord of gelezen te hebben dat NS t.z.t. van vlees af wou in haar kiosken. Meende dat dat in de Spoorcast was.

Maaaaaar, vis is geen vlees, maar heeft vlees. Culinair gezien wordt er wel onderscheid gemaakt tussen vlees en vis omdat de smaak en structuur van vlees en vis flink van elkaar verschillen. Niettemin bestaan zowel vlees als vis beide grotendeels uit vetten, eiwitten en andere bouwstoffen.

Als de verkoop van die voorverpakte sandwiches sterk daalt, kan Kiosk zich afvragen waaraan dat ligt. Een kopersstaking is een efficiënt middel om de producent te bewegen tot kwaliteitsverbetering van haar producten.

Als de verkoop van die voorverpakte sandwiches sterk daalt, kan Kiosk zich afvragen waaraan dat ligt. Een kopersstaking is een efficiënt middel om de producent te bewegen tot kwaliteitsverbetering van haar producten.

Klinkt leuk maar ik wens je daar veel sterkte mee, met ruim 35.000 in- en uitcheckers per dag moet je aardig wat mensen overtuigen, dit forum is niet de juiste plek daarvoor... het kan ook net aan de batch liggen dat het slechte broodjes waren dus om nu gelijk te staken...

Klacht is ingediend. Samen met koffie 7,30 euro betaald, dus de prijs van de sandwich was zo hoog, dat daar toch wel financiële ruimte is voor goede kwaliteit beleg!

Klacht is ingediend. Samen met koffie 7,30 euro betaald, dus de prijs van de sandwich was zo hoog, dat daar toch wel financiële ruimte is voor goede kwaliteit beleg!

Dingen die je koopt op een station zijn sowieso stukken duurder dan waar dan ook, maar goed je mag natuurlijk wel goeie kwaliteit verwachten 😊.

Was zondagmiddag even bij AH to Go op Rotterdam CS, al langere tijd niet geweest. Was vergeten iets van thuis mee te nemen. Wat een drukte daar. De prijzen zijn ook flink gestegen. Daarom verbaasde me de drukte. Blijkbaar hebben veel mensen -treinreizigers - véél geld over voor luxe snackwerk, mini-lunchsalades van wat peulvruchten met dressing, en kleine zakjes onzinnige "proteïneyoghurt". En dure plastic flesjes "water met smaakje"..... 🤣

Maar de treintarieven vindt men veel te hoog.

Ik heb er niets gekocht. Later wel iets bij de gewone supermarkt buiten het station. 

Was zondagmiddag even bij AH to Go op Rotterdam CS, al langere tijd niet geweest. Was vergeten iets van thuis mee te nemen. Wat een drukte daar. De prijzen zijn ook flink gestegen. Daarom verbaasde me de drukte. Blijkbaar hebben veel mensen -treinreizigers - véél geld over voor luxe snackwerk, mini-lunchsalades van wat peulvruchten met dressing, en kleine zakjes onzinnige "proteïneyoghurt". En dure plastic flesjes "water met smaakje"..... 🤣

Maar de treintarieven vindt men veel te hoog.

Ik heb er niets gekocht. Later wel iets bij de gewone supermarkt buiten het station. 

Ik vind Utrecht CS een mooie voorbeeld hiervan, volgens mij heb je daar 3 AH to Go’s maar tegenover het station staat een normale AH met dus normale prijzen (de prijzen zullen vast niet helemaal ‘normaal’ zijn, maar wel stukken goedkoper) 😂, Ik ga altijd naar de AH tegenover het station, ik snap dat als je een overstap moet halen dat niet zo maar kan doen, maar het is wel geinig.

Misschien dat die 7.8% prijsverhoging van NS wordt gebruikt om lekkerdere zalmen te vangen, geld gaat sowieso naar alles behalve de trein een snel en flexibel alternatief voor de auto te maken. 😀

Misschien dat die 7.8% prijsverhoging van NS wordt gebruikt om lekkerdere zalmen te vangen, geld gaat sowieso naar alles behalve de trein een snel en flexibel alternatief voor de auto te maken. 😀

laten we beginnen met echte wilde zalm te gebruiken ipv kweekzalm 😂

Van Kiosk zojuist een waardebon ontvangen voor gratis koffie! Zij koppelen mijn reactie terug naar de producent van de sandwiches.

Van Kiosk zojuist een waardebon ontvangen voor gratis koffie! Zij koppelen mijn reactie terug naar de producent van de sandwiches.

Fijn dat het nu netjes opgelost is, en hopelijk veranderd er snel wat!

. Blijkbaar hebben veel mensen -treinreizigers - véél geld over voor luxe snackwerk, mini-lunchsalades van wat peulvruchten met dressing, en kleine zakjes onzinnige "proteïneyoghurt". En dure plastic flesjes "water met smaakje"..... 🤣

Dat verbaast me niets. De groep treinreizigers (forenzen) bestaat toch voor het overgrote deel uit linkse (kantoor)elite. De gewone arbeider reist veelal met de auto naar werk. Bovendien werkt laatstgenoemde groep vaak op tijden en afgelegen industrieterreinen waar OV geen optie is.

Dat verbaast me niets. De groep treinreizigers (forenzen) bestaat toch voor het overgrote deel uit linkse (kantoor)elite. De gewone arbeider reist veelal met de auto naar werk. Bovendien werkt laatstgenoemde groep vaak op tijden en afgelegen industrieterreinen waar OV geen optie is.

Wat heeft de politieke richting van de reiziger er nou weer mee te maken? 

Reageer