beantwoord

lift 3 storing station halfweg/zwanenburg

  • 3 June 2022
  • 9 reacties
  • 214 Bekeken

Goedendag,

 

Ik wil doorgeven dat de lift op het station halfweg/Zwanenburg het niet doet. Kan de lift vandaag nog gemaakt worden? De trap naar het perron is erg hoog. Iemand met een kinderwagen kan er geen gebruik van maken. Ik hoop dat er vandaag nog naar gekeken kan worden.

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 June 2022, 15:34

Bekijk origineel

9 reacties

Helaas zijn er meerdere liften kapot op de verchillende stations en reparatie duurt momenteel lang omdat er schaarste is in divere onderdelen. Tenzij het een klein probleem is kan het zomaar vele weken gaan duren voordat deze lift gerepareerd is.

Ik zal voor de zekerheid het defect nogmaals melden. Verder klopt wat Jeroen aangeeft.

Ik vind het niet kunnen dat dit weken kan gaan duren. Het is vaker mis op het station Zwanenburg/halfweg. Als er een probleem is met de lift, dient dit echt zo snel mogelijk opgelost te worden. Veel mensen die het station anders niet kunnen bereiken. Iemand met een rolstoel bijvoorbeeld zou de trein daar niet kunnen nemen. Dit kan niet. Ik hoop dat hier een betere oplossing voor komt en dat wanneer er een lift stuk is op een station deze zo snel mogelijk gerepareerd wordt.

Reputatie 7
Badge +1

Ik vind het niet kunnen dat dit weken kan gaan duren. Het is vaker mis op het station Zwanenburg/halfweg. Als er een probleem is met de lift, dient dit echt zo snel mogelijk opgelost te worden. Veel mensen die het station anders niet kunnen bereiken. Iemand met een rolstoel bijvoorbeeld zou de trein daar niet kunnen nemen. Dit kan niet. Ik hoop dat hier een betere oplossing voor komt en dat wanneer er een lift stuk is op een station deze zo snel mogelijk gerepareerd wordt.

Je kan wel vinden dat dit allemaal niet kan, maar je zal er toch mee moeten leren leven. Onderdelen zijn gewoon niet beschikbaar. Er zijn hier al meerdere liften gemeld die al maanden stuk zijn. Ook op plaatsen waar veel meer van de lift gebruik wordt gemaakt dan Halfweg. 

Vandaag wilde ik met de fiets bij Zandvoort gaan fietsen vanaf station Halfweg (noordzijde) Kan niet..lift buiten gebruik. 

Ver lopen kan ik niet, daarom is de fiets een uitkomst. Wat een sof..

Vandaag wilde ik met de fiets bij Zandvoort gaan fietsen vanaf station Halfweg (noordzijde) Kan niet..lift buiten gebruik. 

Ver lopen kan ik niet, daarom is de fiets een uitkomst. Wat een sof..

Tja, wereldwijd zijn veel dingen niet leverbaar in de technische sector, zelfs hele simpele dingen niet waardoor ook grotere fabrieken moeite hebben om hun productie gaande te houden.

Door corona zijn er zoveel sluitingen van fabrieken geweest die componenten maken en recent in China ook nog weer grote lockdowns en daardoor is er een enorme achterstand in productie.  Levertijden van 5-6 maanden zijn in de techniek momenteel heel normaal en magazijnen in Europa zijn amper gevuld door de stagnerende aanvoer.

Reputatie 7
Badge +3

Vandaag wilde ik met de fiets bij Zandvoort gaan fietsen vanaf station Halfweg (noordzijde) Kan niet..lift buiten gebruik. 

Ver lopen kan ik niet, daarom is de fiets een uitkomst. Wat een sof..

Is er dan bij de trap geen fietsgeul?

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag wilde ik met de fiets bij Zandvoort gaan fietsen vanaf station Halfweg (noordzijde) Kan niet..lift buiten gebruik. 

Ver lopen kan ik niet, daarom is de fiets een uitkomst. Wat een sof..

Is er dan bij de trap geen fietsgeul?

 

Het zijn tegenwoordig bijna allemaal elektrische fietsen. Het nadeel is dat die fietsen behoorlijk zwaar zijn. Trap in Halfweg is erg hoog. Ik snap wel dat je zo'n fiets niet even gemakkelijk naar boven rijdt zelfs niet in een fietsgleuf.

Reputatie 6

@Jeroen Het niet leverbaar zijn is lang niet altijd het probleem. Ik kan nog steeds binnen een paar dagen producten uit het buitenland, dus ook China, geleverd krijgen. Het is alleen wat duurder, soms fors duurder. Als je dat niet wilt betalen….. kan je echt maanden wachten. Recent nog even gekeken naar reserve onderdelen voor iemand. Het valt natuurlijk tegen als je ineens € 8000 exclusief transport moet betalen voor een onderdeel dat eerst nog geen € 3000 was. Maar je hebt het wel met 4 dagen…. 

Reageer