liften op station.s defect | NS Community

liften op station.s defect


Zo vervelend als je s.orgens met je nieuwe bike het perron station zuilen niet op komt op weg naar je werk.

Dus ik ben maar door gefietst op naar Maarssen station en ja hoor daar dus ook lift defect uiteindelijk naar Breukelen gefietst pffff pffff 

Jaaa gelukt lift Breukelen station is in werking is wel effe  12 km vanaf mijn normale vertrek punt!!💪🏼😸😖


10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Edwin030utrecht en welkom bij de NS Community! 
Dat is wel een hele gezonde start van de dag, maar zo had je het niet willen beginnen. Ik wilde je meldingen direct doorzetten, maar ze zijn al bekend. Sterker nog, de lift in Maarssen zou het alweer moeten doen. Deze is vanmiddag gerepareerd. Voor de lift in Breukelen wordt er nog gewacht op onderdelen. Ik hoop dat dat ook niet al te lang meer gaat duren. Toch bedankt voor je melding! 

Ging er ook om dat het lift defect probleem begon op station zuilen waar ik woon was al dag 2 dat ik dit had en het station Breukelen daar deed de lift het gewoon wel kon ik vanaf daar wel naar me werk in Abcoude..

Badge +3

Pff, iemand moet morgen van Maastricht naar Breda en heeft de liften nodig.

Gelukkig heeft iemand gezien dat die op Maastricht allemaal werken (maar zal morgen nog even controleren voor de zekerheid).

En NS (webcare) weet te melden dat ze op Breda ook allemaal werken. 😃

Voor de rest: NS reisassistentie (als je echt een lift nodig hebt).

Reputatie 7
Badge

Eigenlijk wordt het tijd dat ProRail (weer) een systeem optuigt die de werking van de liften en roltrappen monitort. Dat wás er wel, maar volgens doorgeefluikje NDOV-loket is het 'SkyWalker'-systeem weer offline in afwachting van iets nieuws. Wat een handig moment… NOT!

Het lijkt erop dat we weer terug naar de jaren '90 gaan waar dit met onze eigen ogen gemonitord moet worden.

 

Voor wie zin heeft om wat te programmeren (ik heb weinig tijd):
De NS API biedt nu ook de NSGP - Stationsplattegrond aan. Hiermee kan je een stationsplattegrond genereren, en ook de coördinaten van een lift of roltrap bepalen.

En die kan je apart opslaan in de database en door anderen laten aangeven dat deze defect is.

Credits voor het idee mogen naar mij ;-)

Reputatie 3

Ging er ook om dat het lift defect probleem begon op station zuilen waar ik woon was al dag 2 dat ik dit had en het station Breukelen daar deed de lift het gewoon wel kon ik vanaf daar wel naar me werk in Abcoude..

Jeetje al dag 2 zeg, gelukkig kun je nog fietsen, dan had je het stukje metaal ook op je schouder kunnen nemen op Station Zuilen en alsnog de trein nemen, zelfredzaam zijn is niet makkelijk klaarblijkelijk. Eens met Robert. Die mevrouw in Maastricht en Breda vind ik erger. Pieeeeeep 

Badge +3

Die mevrouw in Maastricht en Breda vind ik erger. Pieeeeeep 

Mevrouw? Dat is gewoon WheelieNick en de bron was https://twitter.com/WheelieNick/status/1537119947008135169 (die had ik er niet bij gezet omdat Twitter discussies niet zo welkom zijn hier).

Reputatie 3

Sorry meneer Nick dan! Laat onverlet dat ik het een sneu piepverhaal blijf vinden van de topic starter.... 

Ach ja vouwfiets van 32 kilo wat zeur ik ook ..

Reputatie 7
Badge +3

Ach ja vouwfiets van 32 kilo wat zeur ik ook ..

Dan zal dat vast geen gewone vouwfiets zijn geweest. En wat is 12 km fietsen, voor werk fiets ik tot 15 km op een gewone stadsfiets.

En nu 11 juli is de lift naar het perron alweer 2 weken buitenwerking. Is dit het beleid van de ns? Kinderwagens rotator en fietsers thuisblijven. Wanneer komt er een definitieve oplossing van het lift probleem?

Reageer