beantwoord

Locatie in- en uitstaphaltes stopbussen tussen Rotterdam CS en Zwijndrecht 22 en 23 januari 2022

  • 20 January 2022
  • 2 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 1

Komende weekend ben ik chauffeur van treinvervangend (bus)vervoer op dit traject. Voor mijn collega's en mij, maar nog meer voor de reizigers is het belangrijk dat we in elke richting bij de juiste halte stoppen. Daarvoor moet de chauffeur de juiste aanrijroute kunnen kiezen. Niet in alle situaties is dat voor ons duidelijk of intern duidelijk te krijgen.
Station Rotterdam Lombardijen: In de instructie staat ‘Voorzijde station, OV halte Spinozaweg’. Echter, aan de Spinozaweg zijn twee haltes station Lombardijen: aan de noordzijde van de straat en aan de zuidzijde,
Op welke halte wordt welke bestemming (‘Rotterdam Centraal’ of ‘Zwijndrecht’) aangegeven?
Station Barendrecht: In de instructie staat ‘Achterzijde station, Zuideinde’. Echter, aan het Zuideinde zijn twee haltes station Barendrecht: aan de noordzijde van de rotonde en aan de zuidzijde van de rotonde.
Op welke halte wordt welke bestemming (‘Rotterdam Centraal’ of ‘Zwijndrecht’) aangegeven?

icon

Beste antwoord door HansvdH 20 January 2022, 17:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Als eerste, jammer dat het voor jou niet duidelijk is, heb je het al geprobeerd bij je busmaatschappij?? 
Het geval van Barendrecht is trouwens makkelijk, daar staat een NS bushaltebord ;-)
Wel top dat je je aan het voorbereiden bent! 
 

Maar zowel voor Barendrecht als Rotterdam Lombardijen is het1 halte die voor beide reisrichtingen van de klant is:
Barendrecht: 51°51'22.6"N 4°33'09.0"E
Lombardije: 51°52'46.0"N 4°31'44.0"E
Voor de reiziger is het dus heel belangrijk dat de chauffeur de juiste bestemming voor zijn voorraam heeft hangen.

Veel succes dit weekend! 

Reputatie 1

Beste Reny,
Hartelijk dank voor je snelle en duidelijke reactie. Hiermee ben ik wel geholpen!

Reageer