Vervolgens prop ik me in de spits in -alweer- een extra korte trein.
ik wil hier van verschoond blijven. Loop zelf door!
Wat maakt chat, Twitter, Facebook of dit forum informeel? Helemaal gezien NS zo ongeveer al het verkeer die kant op wil sturen. E-mail bestaat voor consumer niet eens meer.
Dan wil ik wel nog even apart terugkomen op de e-mail die je hebt gekregen, want ik snap dat je dit een beetje vreemd vind. Helaas heb ik hier geen verklaring voor, maar kan ik op je verzoek wel een melding hierover doorzetten. Zou je willen dat ik dit voor je in orde maak?
Ik vermoed dat de communicatie-afdeling op dit moment wel iets belangrijkers te doen heeft. Mochten ze zich toch vervelen, zet 't dan maar door
Even afstoffen dit topic, https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2115422/hou-je-wel-1-5-meter-afstand-op-perron-5-van-utrecht-cs-wordt-dat-automatisch-bekeken.html (dank
Geloof/hoop dat de Efteling boodschap wel verleden tijd is, maar ja als die wifi of bluetooth beacons er toch al hingen waarom niet iets (anoniems) mee doen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.