melding van bedreiging

  • 5 June 2022
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Kwam op wo 25 mei 2022 met de rein uit Utrecht aan op Arnhem centraal om rond 22.15 uur. Wilde overstappen op ander perron richting Elst. Ging in de lift met mijn vouwfiets en liftdeur sloot en drukte op knop naar beneden. Echter 2 licht getinte personen drukten op knop liftdeur en opende en begonnen over mijn vouwfiets te praten en kwamen wel erg dichtbij me … Toen ze in de lift kwamen heb ik mijn fluitje aan rugzak gepakt en ben gaan fluiten en de lift was al bijna beneden en stonden er al mensen bij de liftdeur die op mijn fluiten hebben gereageerd ! De 2 personen vluchten via poortje. Een mevrouw gaf me aan dat de 3 ritsen in mijn rugzak geopend waren …. Gelukkig mis ik niets ! Het fluitje heeft me gered van erger ! en van de schrik bekomen! Heb geen beveiligingsmensen gezien!

Dick Arentsen 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat vervelend dat dit u is overgekomen. Heeft u aangifte gedaan? Mogelijk dat er verder wat met camerabeelden gedaan kan worden. 

Zo snel mogelijk aangifte gaan doen bij de Politie zodat die actie kan ondernemen om de camera beelden veilig te laten stellen. De beelden worden alleen beschikbaar gesteld aan de politie na een aangifte en het zou zonde zijn als u te laat aangifte doet en de beelden niet meer beschikabar zijn.

Er is overigens maar beperkt beveiliging op stations aanwezig, voornamelijk zijn dit stations waar V&S hun standplaats hebben en/of stations waar veel meldingen vandaan zijn gekomen van onveilige situaties.

Reageer