Skip to main content

Ik heb ingecheckt bij het verkeerde perron, omdat ik dat merkte voor ik door het poortje kon, heb ik niet uitgecheckt.

7 minuten later ingecheckt bij het juiste perron en reis gemaakt.

Nu wordt ik voor 12 euro gefactureerd voor de "niet gemaakte reis".

Ik kan echter in mijn NS niet het missende eindstation invullen omdat dit gelijk is aan het begin station

Hoe nu te handelen?

Welk station was dit? Ik denk dat je het beste de NS-klantenservice kan contacteren hierover via twitter, dan heb je met geluk morgenavond of over twee dagen antwoord. 


Welkom bij de NS Community!

Als die incheck zonder uitcheck bij een NS poortje/paaltje was dan lukt het inderdaad niet om hetzelfde station in te vullen, dat moet via de Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Was het bij een andere vervoerder (Arriva, Blauwnet, Connexxion of R-net/Qbuzz) dan zou het via www.uitcheckgemist.nl wel moeten lukken.


Reageer