Hoe check je in bij deze stalling als je geen ov-chipkaart hebt? Ook zonder OV-chipkaart zou de 1e 24 uur gratis moeten zijn.
Misschien was ik niet duidelijk. Ik heb een ov-chipkaart op naam maar geen fietsenstalling abonnement. En ja, de eerste 24 uur hoort gratis te zijn. Kennelijk wordt mijn uitchecken van de keer daarvoor niet geregistreerd.
Misschien was ik niet duidelijk. Ik heb een ov-chipkaart op naam maar geen fietsenstalling abonnement. En ja, de eerste 24 uur hoort gratis te zijn. Kennelijk wordt mijn uitchecken van de keer daarvoor niet geregistreerd.
Een stallen-op-rekening abbonement is gratis. Dan kun je wel transacties zien. Als je nu jouw chipkaart op een automaat bekijkt bij laatste transacties, kun je dan jouw stallingsperioden zien?
Welkom bij de NS Community!
Ja, Den Helder is eerste 24 uur gratis en daarna € 0,55 per 24 uur.
Het systeem mist dus een transactie en denkt dus dat je 3 of 5 dagen gestald hebt (in en uit verwisseld)
Als dat niet zo was, contact opnemen met de Klantenservice (telefoon, chat, social media), óók als je helemaal geen NS klant bent verder.
Bij voorkeur tijdens kantooruren, want de afdeling ‘fiets’ is beperkt bereikbaar.
Maar je hebt dus betaald met PIN om de stalling te kunnen verlaten? Kosten voor ‘fiets’ worden nooit van je saldo afgeschreven.
Den Helder: Bewaakte zelfservice stalling met beveiligde toegang
Een beheerder van die stalling zou je ook kunnen helpen. Graag die € 1,10 + € 2,20 retour pinnen en tot de volgende keer
Ooh.. en zie deze over Den Helder https://twitter.com/TravelVogel/status/1694070037085085987
De fietsenstalling op Den Helder is wederom afgesloten. Dit is de 3e keer in korte tijd dat dit gebeurt en mijn fiets onbereikbaar is. Kunnen jullie achterhalen wat de oorzaak is? Hij zou vanavond tot 01.15 uur open moeten zijn.
Ik ben geen NS, maar laten we dan gewoon afspreken dat elke transactie daar gewoon vergoed gaat worden wegens ‘een systeemstoring’
Maar waar was de beheerder dan?
Inderdaad een glitch in het systeem. Ik heb al 4 keer met de NS klantenservice hierover gebeld. Meer dan een uur aan de lijn gehangen. Toch zien ze in het systeem mijn transacties niet.
De beheerder in Den Helder is er om het stalling schoon en netjes te houden. Hij ging niet over transacties en verwees mij door naar klantenservice.
Ik moest betalen om de fietsenstalling te verlaten. Dit staat keurig gemeld op mijn rekeningafschrift.
Na contact met de NS via Facebook, krijg ik mijn geld teruggestort.
Eind verhaal.
Na contact met de NS via Facebook, krijg ik mijn geld teruggestort.
Eind verhaal.
Lijkt mij meer: wordt vervolgd, want jij hebt je geld terug gehad, maar ik heb niet de indruk dat het probleem is opgelost. Dus op naar de volgende klant in Den Helder met hetzelfde probleem.
Dat is waar. Maar hopelijk kan de volgende slachtoffer baat hebben bij deze bericht.