Overstappen Arnhem | NS Community
beantwoord

Overstappen Arnhem


Ik kom laat aan op Arnhem Centraal en moet overstappen van spoor 10 naar 11. Ik kom met een internationale trein aan en als ik de overstap mis wordt het verder erg lastig. Hoe kom ik van spoor 10 naar 11? Ik kan helaas nergens een plattegrond vinden met de indeling van de sporen. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 March 2019, 09:20

Bekijk origineel

10 reacties

Spoor 10 en 11 delen op Arnhem Centraal hetzelfde perron, u hoeft alleen het perron over te steken.
Reputatie 7
Badge +3
Zit ik net ergens anders iets te zoeken, want ik kan ook geen stations plattegrond vinden, is die Jeroen weer sneller.

Plaats ik het plaatje maar alsnog, had hem nu toch al.

Spoor 10 en 11 delen op Arnhem Centraal hetzelfde perron, u hoeft alleen het perron over te steken.
Hartstikke bedankt Jeroen!!!!
Jij ook bedankt, Momo!

Volgende week komende vanuit Winterswijk s’avonds aan op perron 9 in Arnhem met de fiets.

dan hebben we 7 minuten om naar perron 11 te gaan.

is dat eenvoudig te doen? Is er een lift of een rail.

Badge +3

Aan beide kanten van het perron is er een lift. De trappen hebben geen fietsgoten. Zeven minuten is wel te doen, lijkt me.

Zit er bij elk spoor een lift ? Wij moeten overstappen van spoor 7 naar 11 met een koffer die wij niet de trap opkrijgen en hebben maar 10 min 

Reputatie 7
Badge +1

Zit er bij elk spoor een lift ? Wij moeten overstappen van spoor 7 naar 11 met een koffer die wij niet de trap opkrijgen en hebben maar 10 min 

Bij elk spoor zit er een lift. Ik zal straks even checken of de liften het ook doen. Ik ben nu onderweg naar Arnhem.

Reputatie 7
Badge +1

Lift spoor 10/11 is kapot in de stationshal. Aan de Sonsbeekzijde doen beide liften het wel

Dankjewel Henk , hoop dat ze 6 juni laat op de dag ook nog werken !

Reageer