Volgende week reis ik van Venray naar Arnhem. Overstappen in Nijmegen is van spoor 35 naar 3 (Den Helder). Nou heb ik 6 minuten en moet ook uitchecken van arriva en inchecken bij NS. Waar doe ik dat? Ik hoef niet door poortjes neem ik aan? Lukt dat allemaal in 6 minuten?
Als je redelijk ter been bent, lukt dat prima. Er staan op het perron uit- en incheckpaaltjes. Handig om vooraan in te stappen in Venray want dan bent u dichter bij de trappen.
Dat moet lukken, zeker als u vooraan in de trein gaat zitten.
Op Nijmegen staan paaltjes van Arriva en NS waar u kunt uitchecken en inchecken. Deze staat op aankomst spoor van Arriva, 1B en 35.
Tussen Nijmegen en Arnhem rijdt 10x per uur NS trein. Mocht u de trein missen, over een paar minuten gaat de volgende.
Naar Den Helder rijdt de trein 2x per uur. Doordeweeks rijdt tussen Venray en Nijmegen 4x per uur Arriva trein. U kunt 15 minuten eerder op reis gaan.
10x per uur een trein naar Arnhem dat is veel. Dat lukt dan wel. Vooraan instappen in Venray handige tips. Die paaltjes zal ik dan ook wel vinden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.