Skip to main content

Het is nu al een week of 2 dat er elke dag een Poolse man op station Middelburg overlast aan het veroorzaken is door op z'n super mooie fluitje te fluiten.

Volgens mij is het een statiegeldjager of dakloze (of beide) en heb hem ook al een aantal keer met een biertje gezien (om 5 uur 's ochtends 😐).

daklozen zijn er overigens de laatste tijd wel heel vaak te vinden, ze slapen meestal in de wachtruimte op perron 2…

Ik heb opzich niet zo veel last van de daklozen maar deze meneer springt er wel uit en geeft ook zeker een naar gevoel.

Ik zal het personeel even op de hoogte brengen. Thanks Gorott!

Hoe weet u dat het een Poolse man is? Ik ben op zoek naar een Afghaanse man die s nachts op het station slaapt.

Hoe weet u dat het een Poolse man is? Ik ben op zoek naar een Afghaanse man die s nachts op het station slaapt.

Weten doe ik het niet, maar het klonk in iedergeval Slavisch.

Ik weet ook niet of deze meneer op het station sliep, maar ik weet inmiddels wel dat ik hem de afgelopen weken niet meer gezien heb.

Ik heb wel een dakloze zien slapen in de wachtruimte op perron 2, maar geen idee of het een Afghaanse man was. Had er voor de rest ook geen last van dus 🙂.

Dat is waarschijnlijk mijn Afghaanse client. Ik zoek hem al een paar weken, we moeten naar de advocaat.

Hij spreekt Dari en een beetje Engels. Zeg maar dat hij naar de koffiestand moet gaan en daar vragen naar Wilrik van de GZA. Zij hebben mijn telefoon nummer. 

bvd

Wilrik

Reageer