De poortjes van de automatische onbemande fietsenstalling in Roosendaal zijn kapot sinds 29 mei. Ze staan nu permanent open. Ten eerste, zo is er natuurlijk geen enkele vorm van beveiliging meer.
Maar wat ik me ook afvraag is of dit kosten gaat opleveren. Ik heb 29 mei in de ochtend mijn fiets ingecheckt, toen werkte het nog wel. Dus sindsdien elke dag mijn fiets in en uit de stalling gehaald zonder m’n ov-chipkaart te kunnen scannen. Wat betreft het systeem is er dus ook nooit een uitcheck geweest.
Bij deze stalling is de eerste 24 uur gratis, daarna betaal je per dag. Als de poortjes later nog eens gemaakt worden, krijg ik dan een onterechte kostenpost in rekening gebracht als ik weer kan uitchecken of wordt er door NS rekening mee gehouden?
Bladzijde 1 / 1
Ik durf niet te zeggen of dit kosten met zich mee gaat brengen. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat mijn collega's dit voor je kunnen nakijken en indien nodig laten corrigeren. Wil je ons laten weten of dit gecorrigeerd moest worden?
Het duurde even voordat ik dit terugzag in het overzicht op Mijn NS. Maar er werden dus inderdaad kosten in rekening gebracht. Ik heb chatcontact gehad met de klantenservice. De melding werd onmiddellijk goed opgepakt en ik krijg de onterechte kosten teruggestort. Dus netjes opgelost!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.