beantwoord

Roltrap bij Rotterdam Blaak loopt al 2 weken aan, NS reageert niet......

  • 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Sinds 2 weken loopt een roltrap enorm aan bij statiion Blaak. Dit maakt een heel naar scherp geluid. Ik heb dit al 4 keer gemeld in de afgelopen 2 weken. Twee keer per telefoon en twee keer per chat. Krijg de meest bijzondere reacties. Maar NS, wanneer gaan jullie er nu iets aan doen? Vier keer melden is blijkbaar niet genoeg om actie te ondernemen. Ik woon naast het station en de roltrap draait dag en nacht door. Je kunt je wel voorstellen hoe onrustig je dan slaapt! NS pak een dergelijke melding eens wat sneller op!

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2022, 07:59

Bekijk origineel

2 reacties

Dan zou ik persoonlijk even gekeken hebben of deze roltrap een noodstop knopje heeft en deze bedienen zodat de trap stil kwam te staan.

Overigens gaat Prorail over het onderhoud aan deze roltrap dus ik zou de klacht ook daar even deponeren, al zal de NS het ook via hun kanalen door hebben gegeven aan Prorail.

Beste Jeroen, dank! Wat een goede tip. Heb direct Prorail gebeld en die gingen er een stuk professioneler mee om. Het wordt doorgegeven aan de storingsdienst en ik ga er een terugkoppeling van krijgen. Die noodstopknop zal ik dan ook (nog) niet gebruiken ;)

Reageer