Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2 | NS Community
beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2


Reputatie 2
Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 December 2018, 11:57

Bekijk origineel

141 reacties

Goedemorgen zaandam! Ik zie dat je gisterochtend ook een melding hebt gedaan in het al bestaande topic hierover. Gaat het om dezelfde uitval (oftewel, heeft hij gisteren de hele dag stilgestaan) of is hij er simpelweg vandaag weer mee opgehouden?
Reputatie 2
Goedemorgen Stijn,

Gistermiddag deed die het weer. Da's dus het vreemde. Maar vanmorgen niet meer. Maar als je het door zou willen geven graag.

Dank je wel

Groeten
Robert
Vreemd! Ik zal het nogmaals doorgeven.
Reputatie 2
Goedemiddag

Het vreemde is dat die heel vaak in de ochtend stil staat. En smiddags dan draait die heel vaak weer. Maar in iedere geval bedankt voor wederom de genomen moeite.

Fijne avond alvast
Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemiddag

Afgelopen 3 weken geen problemen met de roltrap. Alles perfect weer. Alleen nu begin van de middag stond deze helaas weer stil. Zouden jullie hier aub deze melding willen doorgeven?. Alvast bedankt voor de moeite.

En fijne dagen alvast.
Groeten
Robert
Hoi Robert,

Bedankt voor je melding. Ik heb het weer doorgegeven!
Reputatie 2
Goedenavond

Sorry voor de late reactie van mij. Maar hartstikke bedankt voor de moeite alvast.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemiddag

Langs deze weg wil ik doorgeven dat de roltrap stil staat. Afgelopen tijd netjes opgelost. Zouden jullie de melding aub weer willen doorgeven? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten
Robert
Hoi Robert,

Wat jammer om te lezen dat dit weer het geval is. Er wordt z.s.m. naar gekeken!
Reputatie 2
Hallo Iris,

Ben allang tevreden dat het wederom snel wordt opgepakt door jullie. Top.

Bedankt voor de moeite en alvast een goed uiteinde.

Groeten
Robert
Bedankt! Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst 🙂
Reputatie 2
Goedemorgen

Allereerst de beste wensen nog.
Maar zouden jullie aub willen doorgeven aan de desbetreffende afdeling dat de roltrap wederom helaas stil staat?
Bedankt alvast voor jullie hulp.

Groeten
Robert
Bedankt zaandam. Voor jou ook de beste wensen :)

Ik zal het doorgeven. Heb je dit zelf ook gedaan bij het personeel op het station?
Reputatie 2
Goedemorgen Miriam,

Dank je wel voor het doorgeven. Ik ben altijd heel vroeg op het werk. En dan zie ik nog eigenlijk niemand. Vandaar

Maar nogmaals bedankt.

Fijne dag nog
Groeten
Jij bedankt voor het doorgeven 🙂
Reputatie 2
Goedemorgen
Vorige week weer snel opgelost. Maar hij staat helaas nu weer stil. Zouden jullie aub de melding weer willen doorgeven?

Alvast bedankt en nog een fijne dag

Groeten
Robert
Die gaan we dan opnieuw melden, zaandam. Ik vermoed dat hier meer aan de hand is dan een simpele storing. Mijn collega's gaan ermee aan de slag! Het kan ook zijn dat de trap stil staat omdat er langere tijd niemand is gepasseerd. Een roltrap schakelt zichzelf ook uit wanneer er langere tijd niemand op de trap is geweest. Desondanks gaan we wel weer even kijken wat er aan de hand is.
Reputatie 2
Goedemorgen

Dank je wel voor de moeite. Misschein inderdaad te lang stil. Ik heb daar natuurlijk geen verstand van. Maar in ieder geval wederom bedankt voor het doorgeven.

Groeten en fijne dag nog.

Robert
Reputatie 2
Goedemorgen


Geruime tijd deed de.rolttap het. Echter nu staat de roltrape weer stil. Zouden jullie dit weer aub willen doorgeven aan de desbetreffende afdeling?
Dank je wel alvast.

Groeten
Robert
Ik ga het opnieuw melden, zaandam. Het blijft toch een zorgenkindje, deze roltrap.
Reputatie 2
Hallo Jouke,

Tja, helaas wel. Maar het bleef ruim 2 weken goed. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Nog een prettige dag.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemorgen

Ik hou het kort. Zouden jullie de storing door willen geven aub? Hij staat helaas stil vanmorgen.
Van de week weer keurig opgelost.

Alvast een prettig weekend

Groeten
Robert
Ik ga het opnieuw melden, zaandam. Wat de aanleiding voor deze nieuwe serie problemen is weet ik helaas niet.
Reputatie 2
Hallo Jouke,

Blijft vreemd. Maar zolang die het weer doet. Prima

Bedankt alvast wederom

Prettig weekend

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemorgen

Helaas het zorgenkindje stond weer stil vanmorgen. Zouden jullie de melding willen doorsturen? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten
Robert

Reageer