beantwoord

roltrap weken defect station Den Haag HS

  • 8 May 2023
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Geen idee of het al bekend is, maar de roltrap van  volgensmij spoor 5 of 6 op station Den Haag HS is al weken defect. Ik hoop dat er een melding van wordt gemaakt. 
 

groet. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 May 2023, 09:55

Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op onze NS Community Melis2! Fijn dat je dit even bij ons aankaart. Ik zie alleen iets over de roltrap bij spoor ¾, maar die zou wel weer moeten werken inmiddels. Kom je er binnenkort nog langs? Dan verneem ik graag met zekerheid welk spoor het is, en is deze dan opgaand of neergaand? 

Het is inderdaad spoor 3 en dan de roltrap die opgaand is. Werkt echt al weken niet meer. 
 

groet.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Melis2,

Deze defecte roltrap is inderdaad al enige tijd bekend. Er is helaas nog geen indicatie wanneer deze gerepareerd gaat worden. Ze zijn namelijk nog aan het wachten op de levering voor nieuwe onderdelen en dat kan nog even duren.

Hi. Ik was toevallig gisteren op Den Haag HS en zag alleen Spoor ¾ de rechter roltrap (tov de lift beneden rechts) niet werkend.  Dat is de roltrap die omhoog gaat. Die bij Spoor 5/6 lijken toen ik het zag wel te werken. 

Ik bedoelde ook spoor 3 ipv 5/6. Spoor ¾ de rechter roltrap (tov de lift beneden rechts) werkt inderdaad al weken niet (die bedoelde ik ook).
 

De roltrap tussen spoor 3 en 4 is nog steeds defect. Is er al enige indicatie voor wanneer deze gemaakt zal worden?

ik verneem het graag.

Alvast veel dank.

 

Helaas kan ik die niet geven. Het is waarschijnlijk wachten op onderdelen als het zo lang duurt.

Reageer