beantwoord

Roltrappen station Barendrecht BRDROL003 en BRDROL004 buiten werking

  • 19 February 2024
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 1

Roltrappen station Barendrecht BRDROL003 en BRDROL004 zijn al sinds afgelopen vrijdag 16/2 buiten werking. Het zou fijn zijn als dat verholpen kan worden! 🙂

Met vriendelijke groet,

Aartmans 

icon

Beste antwoord door Vareo 19 February 2024, 07:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Gezien uw vele berichten hierover zijn die roltrappen echt een hoofdpijndossier.

Ik zie dat er vanmorgenvroeg om half 7 een afspraak is gemaakt om dit op te lossen! :)

Reputatie 1

"Gezien uw vele berichten hierover zijn die roltrappen echt een hoofdpijndossier."

Wanneer ze buiten werking zijn en ik dat toevallig opmerk, meld ik het maar. Ik weet ook niet wat ik er anders aan kan doen.🙂

Overigens wil ik het forum niet vervuilen met te veel berichten over het zelfde onderwerp, wat me bij de vraag brengt of het mogelijk is om een oude vraag nieuw leven in te blazen door het toevoegen van een reactie? Als de melding ook dan opgemerkt wordt, is het beginnen van nieuwe topics over hetzelfde onderwerp niet nodig.

Zodra je in een ouder topic een nieuwe reactie plaatst, dan zien wij dat. Dus nieuw leven inblazen is inderdaad praktisch mogelijk. ;)

Reputatie 1

Prima, dan weet ik dat voortaan! Bedankt. 🙂

Reputatie 1

De melding dateert van inmiddels 10 dagen geleden, maar beide roltrappen zijn nog steeds buiten bedrijf terwijl niets wijst op reparatiewerkzaamheden.

Reageer