Schoonmaken Inpandige Fietsenstalling Amsterdam Muiderpoort | NS Community
beantwoord

Schoonmaken Inpandige Fietsenstalling Amsterdam Muiderpoort

  • 12 May 2023
  • 11 reacties
  • 164 Bekeken

Eerder al telefonisch een melding gedaan, helaas nog niets mee gedaan (nu maand verder). Het gaat over de inpandige Bewaakte zelfservice fietsenstalling op Amsterdam Muiderpoort station. Het is er ontzettend smerig, er hangt een penetrante geur. De oorzaak is snel gevonden, links achterin heeft een persoon overnacht. Er ligt een zak met mensenpoep die opengescheurd is, er zit stront op de muur, ook ligt er allerlei ander afval. Ik vermoed dat er nog steeds personen slapen in de stalling, er is een plekje helemaal rechts achterin waar een trap naar beneden gaat waar iemand ongezien kan liggen.

Kan het alsjeblieft schoongemaakt worden? 

icon

Beste antwoord door MoDe 12 May 2023, 10:06

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Is het een NS stalling of gemeentestalling?

Er zijn poortjes waar je met je OV chipkaart doorheen moet, je kan er OV fietsen huren. Ik neem dan aan dat het om een NS stalling gaat. Ik weet niet of die aanname correct is. Weet NS community dat niet?

Het is een Bewaakte zelfservice fietsenstalling van NS.

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn poortjes waar je met je OV chipkaart doorheen moet, je kan er OV fietsen huren. Ik neem dan aan dat het om een NS stalling gaat. Ik weet niet of die aanname correct is. Weet NS community dat niet?

Neen dat weet niet iedereen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity. Met uitzondering van de moderators zijn wij allemaal reizigers en geen NS medewerkers.

Je hebt het in jouw topic over een onbewaakte stalling.

Ja ik heb het opgezocht en aangepast. 

Deze vraag staat nu op beantwoord maar dat is niet het geval.

De vraag is of het schoongemaakt kan worden, graag een reactie van een NS medewerker hierop. > Heb het nu via NS chat gemeld. 

Goedemorgen Ella12345!

Ik heb jouw melding doorgezet naar de verantwoordelijke van deze locatie. Ik begrijp dat je dit via de chat inmiddels ook hebt gedaan. Hopelijk wordt dit snel opgeruimd.

Reputatie 5

Melding zelfde probleem, andere locatie: bij de fietsenstalling op Arnhem Centraal (sonsbeekzijde) heeft iemand naast de toegangspoortjes zitten poepen…. hopelijk kan dit ook snel worden opgeruimd...

Goede Middag allemaal,

ik heb een paar vragen die personen slapen er nog steeds op de zelfde plek het wordt wel op geruimd.

 

maar helaas slapen er nog steeds personen iedereen kan er gewoon over heen klimmen bij de poortje van de fietsstalling van Amsterdam Muiderpoort.

als uw daar wat aan doet dan kan er ook niemand meer slapen want ik kom er van dinsdag t/m zaterdag en dan is het gewoon een vieze boel de stank komt je gewoon te ge moet want te drinken en roken daar ook dus heet het Amsterdam Muiderpoort nu ook overlast van muizen en straks misschien wel ratten.

dus ik hoop dat uw er wat aan kan doen vorige keer heb ik het gemeld bij de meldkamer van overlast en geweld ze zou het door sturen  

en veder heb ik zelf een vraag mag ik een vaste locatie voor mijn fiets hebben en wat gaat mijn dat kosten als ik dat kan krijgen met.

vriendelijk groet de heer J Den HELD

Badge +3

en veder heb ik zelf een vraag mag ik een vaste locatie voor mijn fiets hebben en wat gaat mijn dat kosten als ik dat kan krijgen.

Zie https://www.ns.nl/fietsenstallingen/info/amsterdam-muiderpoort een abonnement kost 60 euro per jaar maar dan heb je natuurlijk geen vaste plek voor je fiets.

Amsterdam Science Park heeft wel fietskluizen (€ 109 per jaar).

Reputatie 6

Hey jdenheld. Welkom bij de NS Community.

Ik heb hier een melding van doorgezet. Verder is het zoals Robert B aangeeft ook niet mogelijk om een vaste plek voor je fiets te krijgen, naast een kluis.

Reageer