Skip to main content
beantwoord

scooterstalling ede wageningen

  • 13 May 2024
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Waarom is er op het gloednieuwe station Ede Wageningen niet gedacht aan een bewaakte scooter plaats? Inmiddels 3 helmen gestolen uit mijn scooter en in totaal 2 beenkleden en mijn ledverlichting.. Per dag staan er ongelovelijk veel scooters geparkeerd en niemand heeft eraan gedacht om een bewaking te maken. Hoe is dit mogelijk!

5 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat zal allerlei redenen hebben. Bijvoorbeeld logistiek maar ook financieel. U zou dit ook kunnen bespreken met de gemeente.

Hallo Katja2001 en welkom bij de NS Community.

Waarom deze keuze is gemaakt, is helaas lastig te achterhalen. Wel heel erg balen dat je al meerdere keren te maken hebt gehad met diefstal. Ik kan me voorstellen dat je het fijn zou vinden om bewaking te zien in de stalling. Je feedback zal ik intern doorzetten.

Reputatie 7
Badge +3

Als er zoveel gestolen wordt , waarom laat je dat dan spullen achter bij jouw scooter? Een bewaakte scooterstalling geeft geen garantie dat dit soort spullen niet gestolen worden. Zo laat ik in een bewaakte stalling niets in mijn fietstassen zitten.

Dat er geen bewaakte scooterstalling is kan diverse oorzaken hebben. Maar meestal is dat men geen bezinescooters in een dichte stalling wilt hebben.

MoDe

Ik kan moeilijk mijn scooterverlichting eraf halen he.

Reputatie 7
Badge +3

MoDe

Ik kan moeilijk mijn scooterverlichting eraf halen he.

Die kun je er lastig elke keer afhalen, maar je kunt wel de losse spullen meenemen.

Reageer