Sprinter stopt voor de 2de keer niet op het Muiderpoort station Amsterdam

  • 16 February 2022
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Beste NS,

De sprinter die van het Muiderpoort station Amsterdam naar Uitgeest rijd, stopt voor de 2de keer niet op het station.

Allebei de keren erg laat in de avond/nacht

Eerste keer klacht ingediend alleen een excuus e-mail gekregen.

Uitsluiten wil ik: Sprinter was optijd, kon makkelijk stoppen. Sprinter was leeg, genoeg plek. Na de sprinter reed er minimaal 10 min geen andere trein. 
 

Ik vind het enorm vervelend dat dit gedrag word goedgekeurd en niemand op zijn kop krijgt. Ook verwacht ik een compensatie. Helemaal nadat het voor de 2de keer gebeurd zo laat in de avond/nacht. Eerste keer heb ik het erbij gelaten. Nu kan ik het er niet bij laten. 

 

consequentie door dit voorgeval:

-Half 1 in de nacht thuis in plaats van:

-23:30

-Een uur extra reizen.

-Extra gevaarlijk fietsen Zaandam (een dame)

-OV fiets moeten aanschaffen.

 

Graag een reactie NS. Een klacht bereik

ik naar mijn weten en ervaring niks

Mee. Ik kan geen excuus accepteren. Dit is zo laat voor alle mensen niet netjes. 
 

met vriendelijke groet,

Boos

 


3 reacties

Hoi Armanwolk. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat de trein het station (wederom) voorbij is gereden. Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk wat de vertrektijd van de betreffende trein had moeten zijn. Deze ontvang ik nog graag om gericht een signaal door te kunnen zetten. Deze klachten worden intern afgehandeld en, indien mogelijk, besproken met het betrokken personeel. 

Als je hierdoor meer dan 30 minuten vertraging hebt opgelopen wil ik je adviseren om Geld Terug bij Vertraging aan te vragen via dit formulier. Mocht je claim worden afgewezen dan kan je reageren op de e-mail die je op dat moment hebt gekregen om de rit toe te kunnen lichten. Vervolgens zal je claim opnieuw worden beoordeeld.

Reputatie 7
Badge

Hoi Armanwolk. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat de trein het station (wederom) voorbij is gereden. Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk wat de vertrektijd van de betreffende trein had moeten zijn.

Ik denk dat dat trein 4078 is geweest, zoals je op de screenshot kunt zien, is die inderdaad Muiderpoort voorbij gereden.

 

Hoi Armanwolk. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat de trein het station (wederom) voorbij is gereden. Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk wat de vertrektijd van de betreffende trein had moeten zijn. Deze ontvang ik nog graag om gericht een signaal door te kunnen zetten. Deze klachten worden intern afgehandeld en, indien mogelijk, besproken met het betrokken personeel. 

Als je hierdoor meer dan 30 minuten vertraging hebt opgelopen wil ik je adviseren om Geld Terug bij Vertraging aan te vragen via dit formulier. Mocht je claim worden afgewezen dan kan je reageren op de e-mail die je op dat moment hebt gekregen om de rit toe te kunnen lichten. Vervolgens zal je claim opnieuw worden beoordeeld.

Hoi Armanwolk. Welkom bij de Community.

Erg vervelend dat de trein het station (wederom) voorbij is gereden. Het is me uit je bericht niet helemaal duidelijk wat de vertrektijd van de betreffende trein had moeten zijn.

Ik denk dat dat trein 4078 is geweest, zoals je op de screenshot kunt zien, is die inderdaad Muiderpoort voorbij gereden.

 

Correct!

Reageer