Beste NS,
De sprinter die van het Muiderpoort station Amsterdam naar Uitgeest rijd, stopt voor de 2de keer niet op het station.
Allebei de keren erg laat in de avond/nacht
Eerste keer klacht ingediend alleen een excuus e-mail gekregen.
Uitsluiten wil ik: Sprinter was optijd, kon makkelijk stoppen. Sprinter was leeg, genoeg plek. Na de sprinter reed er minimaal 10 min geen andere trein.
Ik vind het enorm vervelend dat dit gedrag word goedgekeurd en niemand op zijn kop krijgt. Ook verwacht ik een compensatie. Helemaal nadat het voor de 2de keer gebeurd zo laat in de avond/nacht. Eerste keer heb ik het erbij gelaten. Nu kan ik het er niet bij laten.
consequentie door dit voorgeval:
-Half 1 in de nacht thuis in plaats van:
-23:30
-Een uur extra reizen.
-Extra gevaarlijk fietsen Zaandam (een dame)
-OV fiets moeten aanschaffen.
Graag een reactie NS. Een klacht bereik
ik naar mijn weten en ervaring niks
Mee. Ik kan geen excuus accepteren. Dit is zo laat voor alle mensen niet netjes.
met vriendelijke groet,
Boos