Eindhoven is voorzien van OV-Chipkaart poorten
https://www.ns.nl/stationsinformatie/ehv/eindhoven-centraal#facilities
Staat er op station Eindhoven ook een OV-Chipkaart paal?
Zo ja, waar staat deze paal?
Eindhoven is voorzien van OV-Chipkaart poorten
https://www.ns.nl/stationsinformatie/ehv/eindhoven-centraal#facilities
Staat er op station Eindhoven ook een OV-Chipkaart paal?
Zo ja, waar staat deze paal?
Ik heb nog nooit een losse OV-chippaal op Eindhoven Centraal gezien. Zo'n paal zal er wel moeten komen voor internationale overstappers, zodra de Nightjet richting Zwitserland ook in Eindhoven Centraal gaat stoppen. Dat is aanstaande zondagavond al… (Ik was er twee weken terug voor het laatst, dus wie weet is er inmiddels wel één verschenen.)
Nee, Eindhoven heeft geen paal.
Indien u een internationale vervoersbewijs hebt dan kunt u met de QR code uitchecken bij poortje.
Indien u met OV chipkaart verder wilt reizen, eerst het station verlaten. Inchecken kan alleen aan de kant van de ingang.
Nee, Eindhoven heeft geen paal.
Indien u een internationale vervoersbewijs hebt dan kunt u met de QR code uitchecken bij poortje.
Indien u met OV chipkaart verder wilt reizen, eerst het station verlaten. Inchecken kan alleen aan de kant van de ingang.
Hoe kun je door de poortjes gaan wanneer je binnen de poorten een vervoersbewijs hebt zonder QR code?
Neem contact op met klantenservice NS international.
Bij de poortjes is toch een praatpaal waar je kan vragen om het poortje te openen.
Merkwaardige vraag van Michiel. Het is niet denkbaar dat hij het antwoord niet weet.
Voor het overige ben ik van mening dat mensen die ooit verwijderd zijn van dit forum ook verwijderd moeten blijven. Natuurlijk zijn ze ‘slim’ en komen onder een andere naam terug.
Bij de poortjes is toch een praatpaal waar je kan vragen om het poortje te openen.
Precies. "Ik heb een internationaal kaartje maar de poortjes lusten dat niet.” Werkt altijd prima bij mij.
Maar de gevallen waarbij je moet in- of uitchecken op een internationale reis zijn uitzonderingen, dus ik ben wel benieuwd waardoor
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.