Het lijkt me dat er een statiegeld jager bezig is geweest op station Goes, al het troep ligt buiten alle prullenbakken...
Okee, wat nu?
Okee, wat nu?
Wat denk je.
Het lijkt me dat er een statiegeld jager bezig is geweest op station Goes, al het troep ligt buiten alle prullenbakken...
Waarom moeten Zeeuwen er op alle stations in hun Provincie steeds een bende van maken?
Gets. Waar rond het station was dit? Dan zet ik een melding door.
Gets. Waar rond het station was dit? Dan zet ik een melding door.
Overal.
De tunnel, de stationshal en het perron.
Waarom moeten Zeeuwen er op alle stations in hun Provincie steeds een bende van maken?
'T gaat er op elke station zo aan toe, alleen is het op andere grotere stations bijna normaal.
H
'T gaat er op elke station zo aan toe, alleen is het op andere grotere stations bijna normaal.
Wat er in Middelburg, Arnemuiden en Goes gebeurt is elders in Nederland toch echt niet gangbaar.
H
Wat er in Middelburg, Arnemuiden en Goes gebeurt is elders in Nederland toch echt niet gangbaar.
Arnemuiden is de enige uitschieter, de andere stations die je noemt zijn op een paar uitzonderingen na nooit slachtoffer.
Ik heb een melding doorgezet hierover!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.