Skip to main content

kapotte lift station lansingerland noord zeide . ook wordt deze lift gebruikt als urinoir dus is vreselijk vies en de stank is onverdraagzaam. ik heb het idee dat de lift nooit schoon wordt gemaakt . 

kapotte lift station lansingerland noord zeide . ook wordt deze lift gebruikt als urinoir dus is vreselijk vies en de stank is onverdraagzaam. ik heb het idee dat de lift nooit schoon wordt gemaakt 


kapotte lift station lansingerland noord zeide . ook wordt deze lift gebruikt als urinoir dus is vreselijk vies en de stank is onverdraagzaam. ik heb het idee dat de lift nooit schoon word gemaakt .


Hi Rcossee en welkom bij de NS Community!

Bedankt voor jouw melding! Er zal zo snel mogelijk een monteur langs gaan om de lift hopelijk direct weer in werking te zetten. Jouw melding over de schoonmaak heb ik ook direct gemeld zodat dit ook zo snel mogelijk opgepakt wordt.


P+R Lansingerland zuidzijde twee liften kapot. Uit moeten wijken naar Lansingerland noordzijde en de lift was nog steeds een stinkende pisbak. NS ga je eens schamen.


Dankjewel voor het melden van de defecte liften. De defect is bij ons bekend en er zal zo snel mogelijk naar gekeken worden. Vervelend dat de andere lift als toilet wordt gebruikt. Ik heb hierover ook een melding gedaan. Mijn excuses voor het ongemak.


P+R Lansingerland zuidzijde twee liften kapot. Uit moeten wijken naar Lansingerland noordzijde en de lift was nog steeds een stinkende pisbak. NS ga je eens schamen.

Lastig probleem. Lansingerland is een veel te groot opgezet spookstation in the middle of nowhere en dat trekt zeker in de avond en nacht ongewenste bezoekers. Ik zou niet weten hoe je dit moet oplossen.


Reageer