Er is een storing in de apparatuur van de fietsenstalling Alkmaar, waardoor ik mijn fiets niet kon uitchecken via mijn ov-chipkaart. Er werd mij gevraagd met pin te betalen. Dat heb ik gedaan, maar mijn fiets staat nu natuurlijk nog steeds als 'ingecheckt' op mijn kaart. Kunnen jullie deze check-in verwijderen? Ik wil uiteraard niet dubbel betalen en ook niet eindeloos ingecheckt staan.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Krista de Groot en welkom op de NS Community!
Fijn dat je nog per PIN kon betalen.
De klantenservice kan nu voor je oplossen dat je niet ingecheckt blijft staan en jij je geld terug krijgt.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Fijn dat je nog per PIN kon betalen.
De klantenservice kan nu voor je oplossen dat je niet ingecheckt blijft staan en jij je geld terug krijgt.
Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Ik heb hetzelfde probleem als Krista. Maandagavond 8-11-21 kon ik niet uitchecken.
Inchecken eerder op de avond ging wel goed.
De stallingmedewerken kwam er ook niet uit. Nu sta ik sinds maandag ingecheckt.
Morgen bel ik.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.