beantwoord

storing roltrap Duivendrecht spoor 8

  • 1 February 2022
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedemorgen,

Op station Duivendrecht spoor 8 is al een tijdje de roltrap defect. 

icon

Beste antwoord door Tamzin 1 February 2022, 07:15

Bekijk origineel

7 reacties

Er zijn vele tientallen roltrappen al langere tijd defect. Reden zijn wachttijden voor onderdelen en een tekort aan technisch personeel.

Reputatie 1

Heeft het buiten gebruik zijn niet te maken met de werkzaamheden die daar plaats vinden?

Ik zie dat deze al is gemeld. Het is dan waarschijnlijk wachten op onderdelen, zoals al is aangegeven. Hopelijk komen deze er snel.

Ik zie dat deze al is gemeld. Het is dan waarschijnlijk wachten op onderdelen, zoals al is aangegeven. Hopelijk komen deze er snel.

Volgens een kennis van mij bij ProRail is het tekort aan technisch personeel inmiddels een veel groter probleem geworden dan de levertijd van onderdelen. Het gewone reguliere onderhoud van roltrappen en liften komt daardoor steeds meer in het gedrang wat op zijn beurt weer nieuwe storingen veroorzaakt. Meer dan melden kunnen we dus niet doen. 

Ik durf niet te zeggen of deze afdeling ook een te kort heeft. Ik heb daar (nog) niets over vernomen.

Inmiddels zijn de werkzaamheden gestart aan de door mij defect gemelde roltrap. 

Fijn om te lezen! Hopelijk is de roltrap snel weer functioneel!

Reageer