op maandag 22 januari neem ik de trein naar Sloerdijk Amsterdam » stroomstoring waardoor ik niet kan uitchecken. er wordt bij mij nu 20 Euro doorberekend … wat te doen om dit ongedaan te maken?
Hey leo van der werf en welkom bij de NS Community!
Je kan de reis alsnog zelf herstellen via jouw Mijn NS-account of www.uitcheckgemist.nl. Mocht dat niet lukken, kun je hiervoor ook altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Als je NS Flex hebt, wordt dit vaak ook automatisch gecorrigeerd en kan even afwachten tot de reis minstens ook in je reishistorie op de website (niet alleen in de app) te zien is en de in- en uitchecks niet meer als "in bewerking" worden getoond, lonen. Helaas staat er in de tussentijd terwijl de kosten dus eigenlijk nog berekend worden dan namelijk ook al die €20.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.