Hallo,
Ik hoop dat ik niet ziek ben geworden na het bezoek aan het toilet van station Assen. Je zult maar nodig moeten, het is niet te doen daar met schijt op de bril en zonder wc papier. Ik wil mijn geld terug!
Hallo,
Ik hoop dat ik niet ziek ben geworden na het bezoek aan het toilet van station Assen. Je zult maar nodig moeten, het is niet te doen daar met schijt op de bril en zonder wc papier. Ik wil mijn geld terug!
Wij kunnen jou bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity geen geld teruggeven. Daarvoor zul je bij de eigenaar/uitbater moeten zijn. Is het NS dan kun je deze telefonisch, via Twitter, Facebook en chat bereiken.
Hey Ellie Ram. Welkom bij de NS Community.
MoDe heeft je al goed advies gegeven voor het aanvragen van een vergoeding. Ik heb nog wel een melding voor je doorgezet om dit schoon te laten maken.
Ook gisteren weer raak voor de zoveelste keer een verschrikkelijk smerig toilet aangetroffen in Assen
Je betaalt voor gebruik van het toilet en het is te smerig om het te gebruiken
Met dezelfde vaart weer rechtsomkeer gemaakt
Lekker cashen zo
Wc is verstopt, urine op de vloer en alles is te vies om aan te pakken. Als Ns dit uitbesteedt aan deze club wordt het tijd dat ze het contract opzeggen. Het vervelende voor de reiziger is dat je eerst betaalt en dan ziet wat een vieze zooi het is. Waar ligt de verantwoordelijkheid van de NS?
Getver. Ik zet een melding voor je door om dit op te laten lossen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.