toiletten op Station Rotterdam CS


Stond net als tientallen mensen in de rij voor de toiletten toen deze precies om 24.00 uur dicht gingen

Toen de trein naar Utrecht en Amersfoort uitpuilende was er voor niemand de optie in deze trein naar het toilet te gaan 

Graag een volledig keer bij Europese wedstrijden die om 2100uur beginnen de dienstverlening aanpassen 

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste Dirk. Aanpassen van dienstverlening tbv activiteiten van andere organisatoren kost de NS alleen maar extra geld zonder dat daar inkomsten tegen over staan. Dat gaat NS niet doen. Je kunt je vraag neerleggen bij de organisatoren van de wedstrijden. Misschien kan het stadion zorgen voor extra toiletten?

Graag een volledig keer bij Europese wedstrijden die om 2100uur beginnen de dienstverlening aanpassen 

 

Als u de extra personeelsuren wil betalen kan dit wel geregeld worden.

Gisteravond stond met een tiental anderen in de rij rond 24.00 uur op Rotterdam CS

ineens ging de toegangspoort dicht, geen gelegenheid om naar het toilet te gaan

de allerlaatste trein naar Utrecht en Amersfoort 

stamp en stampvol 

onmogelijk om naar een toilet te gaan

ook de ene laatste trein puilde uit

met oog op komen seizoen zou het fijn zijn als de service aan ons als Feyenoord supporters verbeterd, wordt

argument, dat deNS er niet aan verdient, klopt volgens mij niet

veel supporters maken gebruik van het OV

de trein richting Delft Campus was ook overvol

ik zeur niet ik ben een tevreden reiziger

maar dit mag beter

dubbeldekkers inzetten voor zulke grote aantallen mensen zou een heel stuk van de drukte op kunnen lossen

met sportieve groeten 

Badge +3

Ik zie niet in wat de NS (op eigen houtje) zou moeten regelen voor een voetbalwedstrijd die om 21.00 in Albanië gespeeld werd 🤔

De toiletten op Centraal wat langer open zou op zich nog wel kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

Gisteravond stond met een tiental anderen in de rij rond 24.00 uur op Rotterdam CS

ineens ging de toegangspoort dicht, geen gelegenheid om naar het toilet te gaan

de allerlaatste trein naar Utrecht en Amersfoort 

stamp en stampvol 

onmogelijk om naar een toilet te gaan

ook de ene laatste trein puilde uit

met oog op komen seizoen zou het fijn zijn als de service aan ons als Feyenoord supporters verbeterd, wordt

argument, dat deNS er niet aan verdient, klopt volgens mij niet

veel supporters maken gebruik van het OV

de trein richting Delft Campus was ook overvol

ik zeur niet ik ben een tevreden reiziger

maar dit mag beter

dubbeldekkers inzetten voor zulke grote aantallen mensen zou een heel stuk van de drukte op kunnen lossen

met sportieve groeten 

Nogmaals extra service, zoals langer openhouden van toiletten en langere treinen kost NS extra personeelsinzet en dus extra geld. Je zou aan Feynoord moeten vragen of zij dit willen regelen (en willen betalen).

De toiletten worden niet door de NS bemensd

het is een andere organisatie 

die heb ik nu per mail benaderd

volgens mij levert het ook geld op als er duizenden supporters per trein worden vervoerd

 

Badge +3

volgens mij levert het ook geld op als er duizenden supporters per trein worden vervoerd

Als je daarvoor (contactloos) 70 cent voor moet aftikken dan zou dat zeker ‘winst’ geweest zijn voor Sanifair, met de nodige supporters in Rotterdam (die het verder misschien helemaal niet zoveel uitmaakt als een wc smerig is…)

Reputatie 7
Badge +3

De toiletten worden niet door de NS bemensd

het is een andere organisatie 

die heb ik nu per mail benaderd

volgens mij levert het ook geld op als er duizenden supporters per trein worden vervoerd

 

Bij supportervervoer zal eerder geld bij moeten dan het oplevert. Denk aan extra personeel waaronder beveiligers, vandalisme, extra schoonmaak en reizigers die deze treinen gaan mijden.

De toiletten worden niet door de NS bemensd

het is een andere organisatie 

die heb ik nu per mail benaderd

volgens mij levert het ook geld op als er duizenden supporters per trein worden vervoerd

 

Bij supportervervoer zal eerder geld bij moeten dan het oplevert. Denk aan extra personeel waaronder beveiligers, vandalisme, extra schoonmaak en reizigers die deze treinen gaan mijden.

Natuurlijk. Maar een (waarschijnlijk onbemand) toilet langer openlaten kosten nauwelijks wat. De WC's zijn voor 24.00 toch al smerig, dus daarvoor maakt het ook niet uit.

Voor 70 cent per toiletbezoek het toilet iets langer openlaten, moet toch winstgevend zijn. Waarschijnlijk heeft Sanifair er verder niet over nagedacht. Het systeem sluit automatisch om 24.00. Hopelijk kan Sanifair wat met de tip van Dirk.

Badge +3

Bij supportervervoer zal eerder geld bij moeten dan het oplevert. Denk aan extra personeel waaronder beveiligers, vandalisme, extra schoonmaak en reizigers die deze treinen gaan mijden.

Er was helemaal geen voetbalwedstrijd in Rotterdam, maar natuurlijk (kampioenswedstrijd) wel het nodige volk op de been.

En overvolle treinen na afloop, waarbij ‘even naar de wc in de trein’ dus geen optie was.

Als reizigers dat van tevoren hadden geweten (en dus ‘deze treinen’ vermeden hadden) dan was het simpel. Blijf dan lekker thuis inderdaad.

volgens mij levert het ook geld op als er duizenden supporters per trein worden vervoerd

Als je daarvoor (contactloos) 70 cent voor moet aftikken dan zou dat zeker ‘winst’ geweest zijn voor Sanifair, met de nodige supporters in Rotterdam (die het verder misschien helemaal niet zoveel uitmaakt als een wc smerig is…)

Ik denk dat Sanifair die "winst" graag laat lopen.

Reageer