Ik heb donderdag 25 januari een kluis gehuurd op het station in Eindhoven, kluis 08-10. Toen ik de kluis aan het afrekenen was sprong de kluis weer open en deze kreeg ik daarna niet meer dicht. Ik heb toen de kluis weer moeten ontgrendelen en weer opnieuw moeten afrekenen. Ik heb dus twee keer betaald binnen 3 minuten voor dezelfde kluis.
Bladzijde 1 / 1
Dat is vervelend. Heeft u dat ergens op het station kunnen melden?
Hallo MaudVerlouw en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.