Skip to main content

Hoi NS,

Al enige tijd is het scherm op spoor 1 van Alkmaar Noord defect. Eerst gaf hij enkele dagen aan ‘geen informatie beschikbaar’, en nu is hij helemaal blanco:

Ik heb ook een foto van het nummer aan de onderkant:

Zouden jullie hier een melding van willen maken? Merci alvast :)

Ik heb 'm aan de betreffende persoon doorgegeven 👍


De collega geeft aan dat het bord voor hem niet benaderbaar is voor een reset, dus is het bord meteen bij Prorail aangemeld. 


Het was even geleden dat ik op station Alkmaar Noord was, maar ik kan bevestigen dat hij het weer doet! Merci 😀


Hoi NS,

Bovenstaand issue lijkt weer terug te zijn: eerst toonde dit scherm een paar dagen lang ‘geen informatie beschikbaar’, en nu is hij weer helemaal blanco. Zouden jullie (indien nog niet gedaan) hier weer melding van willen maken? Het betreft Alkmaar Noord, spoor 1, bordnummer 15017.

 

Merci!


Ik heb 'm gemeld.


Ik heb 'm gemeld.

En vrij snel een terugkoppeling:

Het bord mankeert iets meer dan een softwareprobleempje. Er moeten onderdelen van het scherm zelf vervangen worden en dat heeft wat meer voeten in aarde. Men is ermee bezig, maar ProRail heeft nog geen datum aangegeven wanneer dit scherm hersteld gaat worden.


Dankjewel, en update: hij doet het weer! 👍🙂


Reageer